Aviseringar
Rensa alla

Några badminton spelare här?


Ämnesstartare

Själv har jag nyss börjat i en riktig badminton klubb och jag tycker det är riktigt roligt. 1h träning i veckan, ganska lite men det är kul ändå. Hursomhelst,

Någon annan på UM som spelar badminton på fritiden?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har spelat. Är jobbigt. Spelade tävling en gång. Blev direkt matchad med duktigaste spelaren. Kändes lite trögt. Men jag spelade rätt bra den matchen. Men badminton är kul. Ska nog spela det när/om jag orkar i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dte superkul iaf


   
SvaraCitera

Tränar 3 ggr. i veckan just nu, har spelat i ungefär 2 år, och det är hur kul som helst! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig varit med i någon klubb men är så sjukt jäla bra påre ska jag säga rej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ roligaste som finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog den roligaste sporten som finns. Hatar att det inte finns någonstans man kan bara casual-spela det i min stad. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Nog den roligaste sporten som finns. Hatar att det inte finns någonstans man kan bara casual-spela det i min stad. [mad]

vart boru?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vart boru?

Halmstad. Man måste vara med i klubb för att få spela och jag är för gammal för att få gå med i någon klubb. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Halmstad. Man måste vara med i klubb för att få spela och jag är för gammal för att få gå med i någon klubb. [mad]

alltså suger att det finns så mycket skit för barn [crazy] vi vill också va me!!! nog för att du är barn jag e vuxen. men iaf. halmstad låter som söt dialekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså suger att det finns så mycket skit för barn [crazy] vi vill också va me!!! nog för att du är barn jag e vuxen.

Jag är inte barn. [tard]

Och ja, I mean the fuck? Varför ska 90% av alla aktiviteter involvera kravet att du måste börjat i det som 4-åring?! [mad]

Lounge fact:

halmstad låter som söt dialekt.

Förstår om du vill ta tillbaka det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag är inte barn. [tard]

tonåring [crazy] mer barn än vuxen

Jonnybravo91:

Och ja, I mean the fuck? Varför ska 90% av alla aktiviteter involvera kravet att du måste börjat i det som 4-åring?! [mad]

ja eller hur? fatta vad mycket talanger de går miste om

kanske är skitbra på någonting jag ej utövat professionellt

typ BADMINTON

Jonnybravo91:

Förstår om du vill ta tillbaka det. [smile]

HAHAHHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vann skolmästerskapen en gång. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och ja, I mean the fuck? Varför ska 90% av alla aktiviteter involvera kravet att du måste börjat i det som 4-åring?!

Håller helt med dig där. Ju äldre man blir desto värre blir det. Försökte börja basket en gång. Deras uppvärming var 600st hoppreps hopp + 300 hoppreps hopp med höga knän... Var helst slut efter det och kunde knappt grunderna. Tränaren hade ingen avsikt med att jag skulle få lära mig det heller och han brydde sig inte ett skit i att jag bara slutade komma utan att säga nånting.

Myksa:

Vann skolmästerskapen en gång.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aldrig varit med i någon klubb men är så sjukt jäla bra påre ska jag säga rej


   
SvaraCitera