Forumet - Några frågor!

Några frågor!

458 0 17

Spana också in:

Åtta:

Spännande. Vad står det?

Det var från en gammal användare så vet inte om han bara gjorde mig en "tjänst" men skickade ett pm till vifot så han får väl kolla upp om det är någon spammare eller ej.

det var länk till en sida man kunde köpa lappar på iaf.

Åtta:

Undersöker saken nu (för det är ju inte som att jag har något bättre för mig på en måndagskväll).

Alltså det är ingen brådska direkt, det var inte så jag menade [blush]
Dan_the_ironman:

Alltså det är ingen brådska direkt, det var inte så jag menade

Nu har jag slitit mitt hår över detta i 45 minuter, och nu helt plötsligt fungerar det i Opera - utan att jag gjort ett dyft. Dock går det svinlångsamt att lyckas få fram den (samt toppannonsen). Gissningsvis så är det för att den försöker skaka hand med webbtjänsten som tillhandahåller realtidsmeddelandena till "Just nu", men eftersom de har stabilitetsproblem just nu (mycket passande att vi valde att livelägga den här featuren just idag...) så står den och väntar och väntar och väntar, utan att sidan laddar klart. Eventet som binder "logga in"-länken till login-rutan etableras inte förrän dokumentet laddats klart. Eftersom sidan inte laddats klart kopplas inte de två ihop.

Mysteriet löst. Nu är det bara frågan om jag kan göra något åt det. Har i alla fall mailat till de som håller i det och hört om de kan göra något.

Vill någon med Opera logga in nu så får ni stoppa webbläsaren (tryck bara Escape), så ska ni kunna logga in sedan.
Åtta:

Nej. Jag ignorerade det helt (jag har glömt bort vad det var du sade. Min dag har varit minst sagt kaotisk).

kaos är bara nöje fast i dåligt format :)
iFån. safari = reklamen är i vägen när man skriver t.ex PM.
Måste trycka retur/enter några ggr för att se min text annars är den översta reklamen bara i vägen så den ej syns.