Aviseringar
Rensa alla

några idioter är idioter


Ämnesstartare

dom skjuter sina raketer horisontellt istället för vertikalt, vart ska jag ringa?


   
Citera
Ämnesstartare

alltså, dom har vandrat vidare med idiotin nu, men dom bor ju här och kommr nog tillbaka, eller så kommer några andra och gör likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

11414?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tack knarko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ring mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är tyvärr inte olagligt att vara dum i huvudet förns någon annan tar skada [n]

om dem inte är minderåriga förstås

effektivast är att skicka pöbeln på dem för skulle polisen prioritera det skulle dem åka ut säga åt dem att skärpa sig om dem blir hittade och sedan åka på något viktigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är tyvärr inte olagligt att vara dum i huvudet förns någon annan tar skada [n]

Att skjuta raketer längs marken tror jag icke är tillåtet. Det är precis som att försöka anlägga bränder medvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller sprängskador på människor/bilar/människor i bilar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul ju [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

kul ju

nä. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jo, möjligtvis på typ gigantisk folktom parkering, inte inne i villasamhälle, ut på en korsande väg, mot en resturang. nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nä.

jo. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

jo.

TYCKER DET ÄR KONSTIGT ATT GILLA NGT SOM HAR STOR POTENTIAL ATT SKADA ANDRA MÄNNISKOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla idioter kommer fram denna dag. Vet du varför? För att detta är tiden på året då dom får tag på det närmaste dom kan komma ett vapen. Då måste dom bara ut o "leka". Eller hur? Jag menar se här, redan en som håller med mig:

dazed_and_confused:

jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

TYCKER DET ÄR KONSTIGT ATT GILLA NGT SOM HAR STOR POTENTIAL ATT SKADA ANDRA MÄNNISKOR

Allt som är riktigt roligt är ofta lite riskabelt.


   
SvaraCitera