Aviseringar
Rensa alla

några tips


Ämnesstartare

easycure:

Ja, om man har motivationen att just må bättre

Bara fjortisar som tränar för att nå snygghets ideal.
Jag borde köra kondition lite mer dock, mår som sagt, sämre av att inte göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

accept


   
SvaraCitera

Dennis:

Klart att vi inte har någon aning om hur tjocka låren egentligen är eller om hon verkligen behöver banta. Hon bad om svar på hur man får mindre lår och jag svarade med ett förhoppningsvis korrekt svar.

Kolla hennes bildgalleri bara, tjejen är smal.

"Hej, jag heter kalle och är 12 år. Någon som vet hur man sprutar in herion rätt?". Klart det inte är rätt att uppmana till dåliga vanor, är inte nån moraltant, men lite jävla vett har man väll.

Ignorant:

Bara fjortisar som tränar för att nå snygghets ideal.

ja... sa nyss det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

ja... sa nyss det [crazy]

Awesome 😛


   
SvaraCitera

Ignorant:

Awesome 😛

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

[blush]

Kollade också igenom hennes bilder nu, varför skulle hon vilja ha smalare ben? Typ...gå på stickor.


   
SvaraCitera

Ignorant:

Kollade också igenom hennes bilder nu, varför skulle hon vilja ha smalare ben? Typ...gå på stickor.

Eller hur? Både snygga+smala. Finfina. Det hon borde fråga efter är hur man får en bättre självkänsla, inte smalare ben.


   
SvaraCitera

easycure:

Kolla hennes bildgalleri bara, tjejen är smal.

Ok, hon har INTE tjocka lår. Jag ändrar mig om det där med diet, skit i det. Däremot kan du träna benen ändå för att få form på dem, lite för smala va dem t.o.m. Sedan finns det inget som säger att det är hon på bilderna, hon kanske t.o.m trollar, lite svag trådstart trots allt imo.

easycure:

"Hej, jag heter kalle och är 12 år. Någon som vet hur man sprutar in herion rätt?"

Tycker du verkligen det hör till?

tessaan:

Jag vill inte ha muskler, jag vill få bort fett och bli smal

Tjejer måsta fatta att man kan vara smal och ha muskler. Är man smal utan muskler men ändå lite former kan man vara söt. Men så fort du får formerna av muskler(hälsosamma muskler självklart) istället för fett så blir du sexig. That's the skillnaden mellan smal och smal!


   
SvaraCitera

Dennis:

Tycker du verkligen det hör till?

överdrift, javisst. Men lite samma sorts frågeställning. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

easycure:

Eller hur? Både snygga+smala. Finfina. Det hon borde fråga efter är hur man får en bättre självkänsla, inte smalare ben.

Vem har igentligen en bra självkänsla? Jag har det inte =O


   
SvaraCitera

Bättre självkänsla: Tips Tips Tips Tips Tips Tips <----- Sparade den bästa till sist

Att jag orkar...


   
SvaraCitera