Aviseringar
Rensa alla

Nailin Paylin, politik som det ska vara.


Ämnesstartare

Flytta denna tråd till snusk om ni tycker det är mer relevant.

(Beverly Hills, CA) The movie everyone’s been talking about…and you may be asking yourself, “Did Hustler Video really shoot a parody of Sarah Palin?” You betcha!

Who’s Nailin’ Paylin? wrapped production this past weekend! Why wait for the release of an actual Sarah Palin sex tape when Hustler has taken the time to make one for you?

Directed by Jerome Tanner, Who’s Nailin’ Paylin? will feature five hardcore scenes, including two threeways starring Lisa Ann, the supersexy MILF Sarah Palin look-alike.

“When asked to play the role of Serra Paylin in Hustler’s spoof, Who’s Nailin’ Paylin?, I was immediately onboard!” enthuses Lisa Ann. “I’ve never felt so ‘maverick’ in my life!!!”

Buy a subscription to http://www.Hustler.com and you can watch the first hardcore scene, debuting Wednesday, October 15, 2008. This scene will showcase Serra Paylin’s sexual skills as well as her true down-home hospitality when she gets visited by two stranded Russians who want nothing more than to accept her very warm welcome!

Image
Dold text: (trailer finns på hustler.com)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tycker i och för sig inte de är det minsta lika varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Jag tycker i och för sig inte de är det minsta lika varandra.

Jag tycker inte att det är speciellt negativt i sammanhanget .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Jag tycker inte att det är speciellt negativt i sammanhanget .

Om de inte är det förlorar ju filmen all mening ju. Världen behöver knappast generic wankfest #23489273482352.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Om de inte är det förlorar ju filmen all mening ju. Världen behöver knappast generic wankfest #23489273482352.

Det är tanken som räknas! Dessutom kan man sminka folk till det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Jag tycker i och för sig inte de är det minsta lika varandra.

Hon har ju uppenbarligen en porrigare look men tycker hon är lik:
Image

Image
Hon är ju för fan likare än alla andra komiker som gör imitationer / låtsas tal / whatever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wakajwaka:

Hon är ju för fan likare än alla andra komiker som gör imitationer / låtsas tal / whatever

OK, de där bilderna var riktigt lika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera