Aviseringar
Rensa alla

naken inför kompis


Ämnesstartare

hej, jo jag undrar lite om nakenhet, om man är till badhuset med en kompis men man vågar inte vara naken inför honom och att han ska se osv. men man vill duscha noga för hygienen, hur ska man då göra? (obs väldigt krångligt att tvätta noga med badbyxor på)


   
Citera
Ämnesetiketter
b1son

säg att du inte vill duscha tillsamans med han o vänta till shan e klar eller nåt


   
SvaraCitera

På vissa badhus finns avskilda duschar, om det inte finns så kan du välja en hörndush eller duscha innan/efter kompisen.


   
SvaraCitera

Stå riktad mot vägg/hörn eller något. Inte precis så att man brukar stirra på varandra ändå.


   
SvaraCitera

Om det finns så kan du ställa dig i en dusch som är lite avskild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inte på badhuset här, det är bara väggar mellan duscharna så man syns väl och min kompis kommer antagligen tycka jag är konstig men ja kommer iaf dra ner byxorna lite så ja kan tvätta för jag tycker det är grisigt att inte tvätta sig noga, skulle vilja ha avskilda duschar och en skylt som det står på att man måste tvätta sig noga


   
SvaraCitera

Ja, det är bra om man duschar sig före doppet. Det är dock tillräckligt att duscha det övriga/"synliga". Om du känner att du vill duscha helt ändå, stig in efteråt eller före honom.


   
SvaraCitera
b1son

tvivlar på att han kmr kolla öht ? är det intr vanligt vett lixom


   
SvaraCitera
Smilen

Duscha i shorts du inte är rädd om så syns inte pelle niklas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smilen:
Duscha i shorts du inte är rädd om så syns inte pelle niklas.

shorts?

b1son:
tvivlar på att han kmr kolla öht ? är det intr vanligt vett lixom

han kollar de känner ja på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var naken inför honom på badhuset senast mest för att han var naken så ville ja inte vara retard o sitta med badbyxor när det egentligen är som en liten regel att duscha naken, dock följer inte ens hälften av folket denna regel.


   
SvaraCitera