Aviseringar
Rensa alla

Naken på dejten = Engångsligg, eller det händer bara på Tv?


Ämnesstartare

Såg på "How i met your mother" innan idag. Då provade killarna att ta av sig helt naken hemma i dejtens bostad för att få sig ett engångsligg. Robyns dejt hade tidigare gjort det och fått sig ett nyp, där av deras ide att testa.

Ted fick sig ett lig, men Barney's date slängde ut honom(hans dyra kostym och mobil bev kvar i lägenheten) och han fick gå helt naken i stan.
Enligt robyns date skulle detta funka i 2 av 3 fall.

Så tjejer, vad skulle ni gjort om en kille stod naken på första dejten, Leka, tveka eller neka?


   
Citera

[love]


   
SvaraCitera

Hehe, låg också och såg på det inatt.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

HAHAHA vilken otur för snubbarna [crazy]


   
SvaraCitera

[cry]

Hade jag varit tjej hade jag tolkat det som att personen var störd, verklighetsfrånvänd och ser för mycket på himym. Han hade åkt ut, kanske innan han ens hann klä på sig beroende på hur chockad jag hade blivit.


   
SvaraCitera

jag är pillig. hade tyckt att det vore rätt kul och inbjudande, under förutsättning att nakenfisen har en fin kropp. om inte så talar det ju ändå gott om dennes person.


   
SvaraCitera

beror på om jag känner honom, annars: ".... vad i helvete, UT!!!!"

Någon man känner som är snygg: hade försökt att kämpat emot mina tankar för hur jävla töntig jag tycker att han är som försöker med ett how I met your mother-trick i verkligheten och att han tar sig friheter.


   
SvaraCitera

BANZAI.

Image


   
SvaraCitera

aa allt på tv är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, kul att se era svar. Själv hade jag sagt ja om jag kände henne lite och visste att hon inte är crazy. Men hon måste ju vara sexig också! Hehe


   
SvaraCitera

Borde finnas mycket mer idiotsäkra sätt att ligga med en tjej som redan har bjudit hem en. [crazy]


   
SvaraCitera

ah det funkar! prova vetja[blush]


   
SvaraCitera