Aviseringar
Rensa alla

Nakenbad i Göteborg?


Smilen
Ämnesstartare

Vart finns det nakenbad i Göteborg? Måste man bada naken där? 


   
Citera
Ämnesetiketter

På nakenbad? Nej det måste man inte.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Crysilis:
På nakenbad? Nej det måste man inte.

Det borde kanske bli krav på det. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Det borde kanske bli krav på det. 

Nja, varför tycker du så?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Crysilis:

Nja, varför tycker du så?

Kanske fel sagt av mig. Men det heter ju nakenbad av en anledning ändå. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Kanske fel sagt av mig. Men det heter ju nakenbad av en anledning ändå. 

Ja, jovars. Badplatsen är ämnad för di som vill kunna göra det, men där med inte säga att det är ett krav på att alla skall vara nakna på den badplatsen. Man kan väl tänka sig att de flesta som badar där ändå är det, men inte alla, finns väl vänner och så som hänger med och inte känner sig bekväma, eller om man bara gillar badplatsen och liknande


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Crysilis:

Ja, jovars. Badplatsen är ämnad för di som vill kunna göra det, men där med inte säga att det är ett krav på att alla skall vara nakna på den badplatsen. Man kan väl tänka sig att de flesta som badar där ändå är det, men inte alla, finns väl vänner och så som hänger med och inte känner sig bekväma, eller om man bara gillar badplatsen och liknande

Hade du badat naken där? 


   
SvaraCitera

Smilen:

Hade du badat naken där? 

Kopierar ifrån den andra tråden där jag skrev;
Nej, det är säkert fler som gillar det. Jag skulle inte göra det. Badar bara där det är väldigt lite folk och med badkläder eller kläder på.


   
SvaraCitera

Finns ett naketbad vid smithska udden. 


   
SvaraCitera

Crysilis:

Ja, jovars. Badplatsen är ämnad för di som vill kunna göra det, men där med inte säga att det är ett krav på att alla skall vara nakna på den badplatsen. Man kan väl tänka sig att de flesta som badar där ändå är det, men inte alla, finns väl vänner och så som hänger med och inte känner sig bekväma, eller om man bara gillar badplatsen och liknande

Fast på nakenbad ska nog alla vara nakna för att undvika att folk bara kommer dit för att fota eller liknande. 


   
SvaraCitera
Roloch

vonKissekatt:

Fast på nakenbad ska nog alla vara nakna för att undvika att folk bara kommer dit för att fota eller liknande. 

Gäller allemansrätten så ska alla få vistas på en plats och ingen ska behöva tvingas att vara naken
Men jag förstår din tanke, folk kan utnyttja detta ja :/


   
SvaraCitera

tror... ba trooor, de finns ett nudist-bad precis när man går av enghållplatsen Saltholmen där 11 (o 1an) går.. lite innan man tar färjan till öarna. (Vrångö, Brännö, Stychö osv.)Tumme upp


   
SvaraCitera