Aviseringar
Rensa alla

Nakenbilder/avslöjande bilder


*-*
 *-*
Ämnesstartare

Jag besitter dessvärre inga naturistiska tendenser utan är ganska gammaldags och anständig av mig fruktar jag. Kan ställa en följdfråga; är nakenbilder något ni förväntar er? Avgör det kvalitén på personen ni konverserar med?


   
SvaraCitera

*-*: är nakenbilder något ni förväntar er?

Har aldrig någonsin förväntat mig nakenbilder och inte heller är det ett mått av kvalitet


   
SvaraCitera

seduction.gif


   
SvaraCitera

Webbitch:
seduction.gif

wow, relaterar så hårt

sanningens ögonblick


   
SvaraCitera

Jungman:

Är inte solipsistisk nog att tro att jag är alla, så alla

What the quack are you talking bout bro?
"Alla ELLER du?"
Vart tror man att jag menar att du är alla? (Vilket du inte kan vara obviously).


   
SvaraCitera

Har inga problem med att visa mig naken, men mer intima bilder kräver en likartad försäkring. Tit for tat, so to speak.


   
SvaraCitera

Har blivigt frågad ganska många gånger men bara en gång ut av en person i min egen ålder. Resterade var typ 17 till 23. Kanske ska nämna att jag är 14 :))) Hahah eclife


   
SvaraCitera
mynona

Jag reagerar i princip inte vare sig positivt eller negativt om någon ber att få nakenbilder, jag struntar bara i att ge dem och fortsätter konversationen, så det leder inte till någon konsekvens åt något håll, så att säga.
Är det en främmande person så ignorerar jag det fullständigt, är det någon jag tycker om förklarar jag helt enkelt att det är min princip att inte ge sådana och folk som känner mig vet att jag är envis. Man vet aldrig hur ens relation kan se ut i framtiden och bilder kan hamna var som helst. Tar dock inte illa upp på något vis och blir inte generad på något sätt alls. Min reaktion är en axelryckning och en chill vägran. 


   
SvaraCitera
*-*
 *-*
Ämnesstartare

mynona:
Jag reagerar i princip inte vare sig positivt eller negativt om någon ber att få nakenbilder, jag struntar bara i att ge dem och fortsätter konversationen, så det leder inte till någon konsekvens åt något håll, så att säga.
Är det en främmande person så ignorerar jag det fullständigt, är det någon jag tycker om förklarar jag helt enkelt att det är min princip att inte ge sådana och folk som känner mig vet att jag är envis. Man vet aldrig hur ens relation kan se ut i framtiden och bilder kan hamna var som helst. Tar dock inte illa upp på något vis och blir inte generad på något sätt alls. Min reaktion är en axelryckning och en chill vägran. 

Väldigt liknande min egen inställning i frågan. Ifall en person som jag känner efterfrågar en bild av denna karaktär så är är det min ilska som uteblir, och snarare deras som etableras (fan vad bra jag är på oavsiktliga rim) i konversationen vars förgängelse då är ett faktum. Ett vänligt och lugnt avböjande leder enbart till att de anammar en trulig besvikelse eller så inleder de ett obarmhärtigt ältande.


   
SvaraCitera

*-*: - Hur hade ni reagerat om ni blev tillfrågade bilder som skildrar en avklädd och privat del av er kropp?

Den tiden är förbi, tror jag. Tanken är ej lika spännande längre. Jag har skickat och mottagit bilder i det förflutna, ja. 

*-*: Vad är era åsikter och värderingar gällande ämnet, och dessa genanta förfrågningar?

Åsikter? Alla skall såklart tillåtas posta sådana bilder på sig själva men de bör vara pålästa eller fått berättat för sig hur internet fungerar etc, att datan lagras för evigt i princip med risk att hamna i obehörigas händer osv.

*-*: Har åldern på de inblandade någon relevans i ämnet? Kan tillägga att de som bett mig om denna typ av bilder tämligen nyligen har varit från högstadie/gymnasieålder till åldern då ett stadgat familjeliv inte ter sig sällsynt.

Det tycker jag inte. Grundregeln är att ingen gör något mot sin egen vilja. 


   
SvaraCitera
mynona

*-*:

Väldigt liknande min egen inställning i frågan. Ifall en person som jag känner efterfrågar en bild av denna karaktär så är är det min ilska som uteblir, och snarare deras som etableras (fan vad bra jag är på oavsiktliga rim) i konversationen vars förgängelse då är ett faktum. Ett vänligt och lugnt avböjande leder enbart till att de anammar en trulig besvikelse eller så inleder de ett obarmhärtigt ältande.

Märkligt. Har inte varit med om att någon jag känner blivit arg av ett sådant skäl. Truliga besvikelser eller obarmhärtiga ältanden/tjat är ju bara ett skval vid sidan av som jag inte bryr mig om så det besvärar mig inte och sänker inte mitt humör, jag fortsätter bara obekymrat konversationen. 
Du kanske är särskilt åtråvärd så de bli arga på dig därför


   
SvaraCitera

Nej alla dar i veckan, jag hade inte ens skickat en nakenbild till min partner, om hon vill se mig naken så ja då går det för sig men inga jävla bilder.


   
SvaraCitera
*-*
 *-*
Ämnesstartare

mynona:

Märkligt. Har inte varit med om att någon jag känner blivit arg av ett sådant skäl. Truliga besvikelser eller obarmhärtiga ältanden/tjat är ju bara ett skval vid sidan av som jag inte bryr mig om så det besvärar mig inte och sänker inte mitt humör, jag fortsätter bara obekymrat konversationen. 
Du kanske är särskilt åtråvärd så de bli arga på dig därför

Det var en vänlig teori. 🙂

Förvisso hade man ju kunnat ignorera de negativa reaktionerna ifall deras proportioner varit ringa, i mina få upplevda fall infekterar de dock samhörigheten såpass att personen antingen skall tilldelas sina förbannade bilder och om ej så sker så är det tack och adjö, eller så dras smörandet igång som då blir uppenbart och genomskinligt likt glaset tillhörande ett fönster vars sikt skildrar en förorenad och smutsig fabriksanläggning.

Tur att mina erfarenheter är begränsade på området! Eller är det tur? Min omdömesförmåga är ju helt åt helvete i de här fallen.

Ha en trevlig eftermiddag allihop.


   
SvaraCitera
*-*
 *-*
Ämnesstartare

S3ON:

Åsikter? Alla skall såklart tillåtas posta sådana bilder på sig själva men de bör vara pålästa eller fått berättat för sig hur internet fungerar etc, att datan lagras för evigt i princip med risk att hamna i obehörigas händer osv.

Det tycker jag inte. Grundregeln är att ingen gör något mot sin egen vilja. 

Självfallet får folk göra som de behagar, tråden uppkom mest som ett resultat av mitt reflekterande över detta fenomen.


   
SvaraCitera
mynona

*-*:

Det var en vänlig teori. 🙂

Förvisso hade man ju kunnat ignorera de negativa reaktionerna ifall deras proportioner varit ringa, i mina få upplevda fall infekterar de dock samhörigheten såpass att personen antingen skall tilldelas sina förbannade bilder och om ej så sker så är det tack och adjö, eller så dras smörandet igång som då blir uppenbart och genomskinligt likt glaset tillhörande ett fönster vars sikt skildrar en förorenad och smutsig fabriksanläggning.

Tur att mina erfarenheter är begränsade på området! Eller är det tur? Min omdömesförmåga är ju helt åt helvete i de här fallen.

Ha en trevlig eftermiddag allihop.

Intressant att erfarenheterna är så annorlunda. Mina fall är ej få. 
Vore intressant att veta varför folk då inte blivit arga på mig utan bara accepterat läget, och fortsatt återkomma då och då längre fram, förvisso envist men dock utan att kännas respektlöst falska, och sedan återigen accepterat läget, utan att vare sig genomskinligt smörande eller ilska inträtt.  
Jag kanske är ful eller också skrämmande:( Men jag är inte missnöjd. 
Tråkigt med dina erfarenheter! Du kanske bara träffat på dåliga personer. 
Ha en trevlig eftermiddag själv. 


   
SvaraCitera