Aviseringar
Rensa alla

Nakenbilder


Ruttenfisk:

Det är tänkt att det inte ska gå (åtminstone utan att det märks), men det är rätt svårt att förhindra.

Men det är svårare än att bara högerklicka?


   
SvaraCitera

Zidane Tribal:

Men det är svårare än att bara högerklicka?

Lite mer omständligt kanske, men inte särskilt svårt.


   
SvaraCitera

Du kunde ha skickat med sitt ansikte... Tumme ned


   
SvaraCitera
Berit

tumblr_n1zi5rWB2V1r7b6cio1_500.gif


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Du kunde ha skickat med sitt ansikte... Tumme ned

Strålande idé. Att hon inte tänkte på det.


   
SvaraCitera

emit:

Strålande idé. Att hon inte tänkte på det.

Trevligt att halva togs bort, tur att du inte skicka det menade jag. Mycket glad


   
SvaraCitera

Men big deal. Det är ju bara en nakenbild. Vem har inte sett nakna brudar liksom? Om inte ens ditt ansikte syns så kan man ju inte identifiera dig heller.


   
SvaraCitera

Mycket bra lögn, den fungerar nog så spela bara på som att du blivit hackad så bryr han sig nog inte Tumme upp


   
SvaraCitera
Idek
 Idek
Ämnesstartare

Det var tydligen ett gammalt konto jag hade skickat till. Så han lär inte se den ändå!  


   
SvaraCitera

time:

Ja, det finns vägar runt, men först ska man veta om att bilden är något man vill spara, och får man en nakenbild av någon man inte förväntade sig det av tror jag inte man är beredd på det med genvägar för att diskret kunna ta en bild. I det scenariot så måste personen visa bilden igen, och i så fall ser hon om bilden blir re-playad. 

Eller så har personen redan en rootad telefon från börjanGlad


   
SvaraCitera

Idek:
Råkade skicka en olämplig bild till en kille i min gamla klass (vi snackar alltså aldrig längre) och känner bara att mitt liv är över nu. Jag skulle skicka den till en kille (vi kallar hnm M) o han i min förra klass heter samma sak o har samma namn på snap, så råkade naturligtvis skicka till honom. Man såg inte att det var jag, men ändå, han kommer ju berätta för alla. Behöver ingen utskällning och "du får skylla dig själv" för ja, jag vet. Riktigt idiotiskt att skicka sånt över huvudtaget.. La ut en snap på min story o skrev nåt i stilen med att "jag blivit hackad", så förhoppningsvis tror folk på det. Jag tog bort honom direkt, kommer han ändå kunna se den?

been there girl, been there. 


   
SvaraCitera