Aviseringar
Rensa alla

nån jag kan få tala ut med


Ämnesstartare

finns det nån här som känner att den är rätt person att gå till om man behöver tala ut, ja jag har tråkigt men jag är så jävla nere just nu, pm:a mig om ni kan stödja mig

[sad]


   
Citera

SAVE ME:

finns det nån här som känner att den är rätt person att gå till om man behöver tala ut, ja jag har tråkigt men jag är så jävla nere just nu, pm:a mig om ni kan stödja mig

Berätta här istället [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Berätta här istället

vill inte[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns annars gott om höga broar och stup i vårt avlånga land. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Finns annars gott om höga broar och stup i vårt avlånga land. [smile]

Tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Finns annars gott om höga broar och stup i vårt avlånga land.

nja, måste nog lösa det här först :/ annars börjar hon väl ligga med han som är delaktig i problemet, ok busted[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

annars börjar hon väl ligga med han som är delaktig i problemet, ok busted[cool]

Ojdå! Svartsjuke drama! Plix, tell more.

emery:

Tönt.

Älskar dig me [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Älskar dig me [love][love]

Standard svaret där alltså.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Standard svaret där alltså.[rolleyes]

Varför ska man försöka vara alternativ [rolleyes]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

annars börjar hon väl ligga med han som är delaktig i problemet

aaaw fan, låter som du ska glömma dom båda, verkar vara dumma [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ojdå! Svartsjuke drama! Plix, tell more.

hon finns här, en jävla lögnhals är hon som säger att hon aldrig ska umgås med mina vänner men göre ändå[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

en jävla lögnhals är hon som säger att hon aldrig ska umgås med mina vänner men göre ändå[cute]

Och varför vill inte du att hon ska det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och varför vill inte du att hon ska det?

för att jag vill ha henne ut ur mitt liv när det tagit slut mellan oss, vill inte se på när hon hånglar upp nån annan kille och jag vill inte höra ett ord om henne när hon dumpat mig vilket säkert kommer ske snart då hon hatar mig!

framförallt har hon fler vänner än mig så blir hon vän med mina vänner kommer hon ha alla mina + 4278957348957 till och i värsta fall kommer hon vända mina vänner mot mig när hon dumpat mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

framförallt har hon fler vänner än mig så blir hon vän med mina vänner kommer hon ha alla mina + 4278957348957 till och i värsta fall kommer hon vända mina vänner mot mig när hon dumpat mig

Har du pratat med dina vänner om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har du pratat med dina vänner om det?

nej det är upp till henne att ta bort dem från fitt-facebook som är anledningen till att hon har kontakt med dem, de skulle säkert förstå mig om jag sa till dem, hon också men hon verkar inte vara smart nog att fatta[sad]


   
SvaraCitera