Aviseringar
Rensa alla

nån mer än jag som INTE gillar att festa (och supa?)


Ämnesstartare

[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man måste "supa" på rätt sätt. Du har nog aldrig druckit och haft en massa gitarrer och gitarrister runt omkring dig.. Plus en egen i dina händer, så klart.


   
SvaraCitera

skoj ibland [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej

fast det beror på att jag har alkoholallergi. Eller ja. armvevsfestande och såntdär har jag aldrig förstått mig på, även innan min alkoholallergi. men jag har heller aldrig testat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar festa om det är med rätt folk.

Gillar dricka mig karatefull och däcka. Socialt accepterad självdestruktivitet <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vad man menar med festa, dricka är kul men går inte ut på krogen och sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte överdrivet förtjust i varken sociala tillställningar eller alkohol, men ägnar mig åt det i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, drogdebatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Drogdebatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeaah, trodde väl det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på omständigheterna. Jag dricker i princip aldrig sprit, utan bara öl och vin för att det är godt :q
Sen blir man lite lagom go i huvudet också och det är soft. Jag har t.ex galet mycket problem med festivaler där man måste vara stupfull för att överleva. Nä hujeda mig, festivaler är allt till för dräggiga mongon.


   
SvaraCitera

Tycker om att kalasa och tycker om att dricka öl. Särskilt om det är med roligt folk.


   
SvaraCitera