Aviseringar
Rensa alla

Nån mer som har/haft det som jag?


Ämnesstartare

lemuu:

"du ljuger, du hittar på, du skolkar" för problemen låter för otroliga, eller nåt..

Det är ungefär det jag brukar säga till mig själv. Tänk på barnen i afrika är en fin replik som har satt sig i mitt huvud.

Tickstart:

Va ej lessen lillharp [blush]

Tänk att det är de där små observationerna som faktiskt gör mig glad. Att för en gångs skull få känna på hur det är när en annan människa visar ett intresse som inte handlar om gentjänster.

Det känns som att jag alltid ger och ger men aldrig får någonting tillbaka för när man söker efter bekräftelse så är man en attention whore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tänk att det är de där små observationerna som faktiskt gör mig glad. Att för en gångs skull få känna på hur det är när en annan människa visar ett intresse som inte handlar om gentjänster.

precis, dom små orden... [love]

galenolga:

Det gjorde så att min lärare hade krismöte med föräldrarna eftersom jag var "för nogrann"

då tänker man; du skulle bara veta din jävel [mad] , nej men man blir rätt.. ledsen..


   
SvaraCitera

lemuu:

nej men man blir rätt.. ledsen..

Precis, speciellt eftersom ingen verkar vilja göra något åt saken förutom att säga:

"Du behöver inte vara så noggran" eller "Slappna bara av"

Som om det är så enkelt, liksom [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här videon kanske muntrar upp dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Tänk att det är de där små observationerna som faktiskt gör mig glad. Att för en gångs skull få känna på hur det är när en annan människa visar ett intresse som inte handlar om gentjänster.

hoppades på det [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

så fort jag mår dåligt så måste jag prata med någon, min pojkvän blir ofta "offret" eller vad man ska säga.

Jag har varit i samma situation som din pojkvän..de va verkligen SJUKT jobbigt. Man orkar inte..

Jag hoppas att du får den hjälp du behöver och att du snart blir fri från de här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

min pojkvän blir ofta "offret" eller vad man ska säga.

Samma pojkvän som du dumpade bara för att han hellre ville titta på fotboll än att lyssna på ditt gnat? Den pojkvännen?

lemuu:

katt har jag redan, och hon är dum i huvudet [cute]

Är ganska så säker på att den är bra mycket smartare än vad du är [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Är ganska så säker på att den är bra mycket smartare än vad du är [zzz]

SLuta trycka ner andra för att du ska må bättre. För helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

SLuta trycka ner andra för att du ska må bättre. För helvete.

Och det kom ju från rätt käft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Samma pojkvän som du dumpade bara för att han hellre ville titta på fotboll än att lyssna på ditt gnat?

Sluta. Det handlade inte ens om det och det är fixat nu. Jepp 🙂

Uranus:

Är ganska så säker på att den är bra mycket smartare än vad du är [zzz]

Störda jävel.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

SLuta trycka ner andra för att du ska må bättre. För helvete.

[love]

skitliv:

Jag har varit i samma situation som din pojkvän..de va verkligen SJUKT jobbigt. Man orkar inte..

Jag hoppas att du får den hjälp du behöver och att du snart blir fri från de här

Man vill inte utsätta den för det, men man kan ju inte hjälpa det..

galenolga:

Precis, speciellt eftersom ingen verkar vilja göra något åt saken förutom att säga:

"Du behöver inte vara så noggran" eller "Slappna bara av"

Precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Man vill inte utsätta den för det, men man kan ju inte hjälpa det..

ta inte ut det över honom. han är ingen psykolog, och det är verkligen inge bra för förhållandet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

ta inte ut det över honom. han är ingen psykolog, och det är verkligen inge bra för förhållandet

jag försöker, men jag får sånna ångestattacker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

jag försöker, men jag får sånna ångestattacker

Du ska ha profesionell hjälp. har du säkert redan, men då vet jag inte[n]
Klart man ska hjälpa varann och lyssna på varann i ett förhållande, men inte i såna här extrema fall med ångestattacker och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Klart man ska hjälpa varann och lyssna på varann i ett förhållande, men inte i såna här extrema fall med ångestattacker och skit.

vi har grymt starka band.. mellan gångerna, så pratar vi, hur jag ska försöka bete mig, och hur han ska ta hand om mig, i 2 år har det gått bra i alla fall, och det var ju mycket svårare förr.. jadu, han är stark , jobbigt lär det vara... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Störda jävel.

Buhu [cry]


   
SvaraCitera