Aviseringar
Rensa alla

Nån som är vaken?


Ämnesstartare

och som orkar lyssna och svara på ett problem. seriöst


   
Citera

Ja, om du hjälper mig med ett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolut. skriv på


   
SvaraCitera

Jag har precis kommit hem från en kille som jag tror att jag är intresserad av. Han är en av mina bästa kompisar och jag vet ine hur jag ska fortsätta. Han har småföirtat hela kvällen men för tillfället skriver han med en anna nära tjejkompis per sms. Vet inte vad jag ska göra. Han verkar vilja gosa. Men så kommer det där sms:et så blir det så hemligt. vad har du för problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag o min kille skulle ses fre, men han hade dubbelbokat så vi skulle ta det idag. Men jag är sjuk o frågade om inte vi kunde ses imorrnkväll o så kunde han träffa sina kompisar som han skulle träffat imorgon ikväll istället. Han säger att han ska höra med dom. Sen hör han av sig o säger att han ska träffa ena kompisen o en annan kompis ikväll. O att han undrar om han kan träffa det ursprungliga gänget han skulle träffa imorgon i typ två timmar på kvällen. O innan o efter träffa mig. (han börjar dessutom sex söndag morgon och jobbar åtta timmar). Jag blir lite sur eftersom vi bestämt sen rätt länge men säger efter ett tag att det är lugnt. O han säger att han inte ska lägga sig jättesent så han är pigg imorrn när han är med mig. Nu ringer han o säger god natt halv tre. O ska upp om 2,5 h!! så han kommer absolut inte vara pigg imorgon! När jag frågar varför han lägger sig så sent när han sagt att han inte ska det för att vara pigg imorrn säger han ”jag har haft väldigt kul ikväll och det är inte så ofta som jag har det”. Men han verkar inte tänka på att det drabbar mig? Att man kanske får lägga sig lite tidigare ändå ibland för att man sagt nåt till nån annan o bör hålla det? Dessutom kom jag på honom med att ljuga för två veckor sen så han ligger inte helt på plus hos mig..
Vad ska jag göra? Va sur? Va glad o inte bry mig? (lär bli svårt..)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är vaken[rolleyes] fråga på, jag är din psykolog elr vad ni vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

O han säger att han inte ska lägga sig jättesent så han är pigg imorrn när han är med mig.

Jättesent för honom kanske inte innebär samma sak som för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majan:

inte bry mig?

Ser inte riktigt var problemet ligger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejkomochhjälpmig:

Jag har precis kommit hem från en kille

...

Hm, svårt.. antingen fråga honom? eller fråga henne? lite taskigt om han visar intresse för er båda samtidigt, spec om ni dessutom alla tre är kompisar [shake]. Jag antar att du måste prata med honom för att få veta vad han tycker o känner. Jag skulle inte gosa/strula med honom innan jag visste.. det blir man bara sårad av om det visar sig inte vara som man själv vill. men du kan ju ta det lite försiktigt.. inte dundra på och anklaga honom liksom


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska vara lite sur, men samtidigt försöka förstå. Du kan visa att det inte är okej men ändå visa att du inte kommer att avstå ifrån honom. Men visa vad du tycker!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ser inte riktigt var problemet ligger

han kommer somna när vi ska ses....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framför tv:n typ..


   
SvaraCitera