Aviseringar
Rensa alla

Nån som går i Valhalla bad/simmning?


Ämnesstartare

Ja, jag undrar ifall nån av er går där? Skulle gärna vilja börja där nu under veckan kanske. Men jag undrar ifall det är bra, och vilka grupper mm. Jag är 91:a, kille och jag har aldrig gått i simning innan. Jag skulle vilja börja i den gruppen där man inte behöver nån erfarenhet innan, eller att man ska behöva gå i tävlingar direkt.


   
Citera
Ämnesstartare

Anura:

Ja, jag undrar ifall nån av er går där? Skulle gärna vilja börja där nu under veckan kanske. Men jag undrar ifall det är bra, och vilka grupper mm. Jag är 91:a, kille och jag har aldrig gått i simning innan.

Varför vill du börja simma om du inte gjort de innan? De är la bara prata med dem som har hand om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Varför vill du börja simma om du inte gjort de innan? De är la bara prata med dem som har hand om det.

Jag vill börja simma, för att jag känner att jag behöver börja träna med något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vill börja simma, för att jag känner att jag behöver börja träna med något.

Bara simma då juh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Bara simma då juh.

Jo, fast lite läskigt och börja själv. Alla andra har redan andra saker att göra, därför får jag börja själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jo, fast lite läskigt och börja själv. Alla andra har redan andra saker att göra, därför får jag börja själv.

Är la bara gå dit och simma liksom bjuda in sig själv hos umare är la inte mindre läskigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Är la bara gå dit och simma liksom bjuda in sig själv hos umare är la inte mindre läskigt?

Jag är rätt så blyg av mig själv det är just det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju alltid stöta på min lillasyster utanför vid burgården.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simma, eller så dör ni (brutet på finska)

Vilka minnen[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vill börja simma, för att jag känner att jag behöver börja träna med något.

Grabben, cykla eller åk Inlines ! Träning som TusaN^ !!! [y] Du får benmuskler som en gnu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

simma, eller så dör ni (brutet på finska)

Vilka minnen

underbart,gick i simskola i flera år men jag kan knappt simma ändå,så sjukt pinsamt,är så jävla dålig på d,är inte bara en gång jag vart nära på att drunkna.Hatar att simma,hellre dör jag.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

underbart,gick i simskola i flera år men jag kan knappt simma ändå,så sjukt pinsamt,är så jävla dålig på d,är inte bara en gång jag vart nära på att drunkna.Hatar att simma,hellre dör jag.

Jag tycker inte häller om att simma[n] inte att bli blöt änns det är äckligt[n]

Och ändå så är jag så dum så att jag sysslar med saker där man blir ut tvingad i vattnet för att plaska runt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Och ändå så är jag så dum så att jag sysslar med saker där man blir ut tvingad i vattnet för att plaska runt

vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vad?

köra båt, och då måste man öva livräddning, och då måste alla bada så att vi kan bli räddade och sen ska vi rädda dom
andra

typ så här väldigt kul[y] men man blir blöt[n]

pintapelastaja.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

köra båt, och då måste man öva livräddning, och då måste alla bada så att vi kan bli räddade och sen ska vi rädda dom
andra

typ så här väldigt kul men man blir blöt

uschdå,inte kul med vatten!


   
SvaraCitera