Aviseringar
Rensa alla

Nån som gått från för snäll till helt ok snäll?


Ämnesstartare

kul va folk blir lacka när de märker skillnaden [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

men d e jääääävlit skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*ekar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med, men är snarare "för snäll" mot de som kan hantera det utan att utnyttja mig och inte så värst mot resten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

håller med, men är snarare "för snäll" mot de som kan hantera det utan att utnyttja mig och inte så värst mot resten.

Ja jag ville få fram det så men e seg i huvet
exakt så menar jag mot de som utnyttjar det
bitches!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja jag ville få fram det så men e seg i huvetexakt så menar jag mot de som utnyttjar detbitches!!!!!!!!

Ja som fan, men å andra sidan är det ett bra sätt att se ifall personen i fråga är vettig eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan inte vara för snäll, men man kan vara för vek och självuppoffrande.
gillar att betona skillnaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men visst är det fint när tidigare veka plötsligt sätter gränser och så
det gillar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

man kan inte vara för snäll, men man kan vara för vek och självuppoffrande.
gillar att betona skillnaden

hm, jaa, de e väl sant.

Artie:

men visst är det fint när tidigare veka plötsligt sätter gränser och så
det gillar jag

mm [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kul va folk blir lacka när de märker skillnaden

Oooo ja, dom flesta hanterar det helt ok fast med viss motvilja, men klarar ändå av att hantera det. Sen finns det så klart en o annan som lackat på mig bara för att jag precis som du säger gått från att vara för snäll till "bara" snäll. Fast dom som inte klarar av att hantera det får väldigt snart lära sig att inte jävlas med mig.

Reaktionen som brukar bli vid upptäckten av att jag faktiskt kan bitas vid behov är ännu roligare än hur dom som inte klarar av förändringen reagerar... Typ gå från att lacka på mig till att helt plötsligt vara fromma som lamm... mot mig i alla fall[bigsmile][love]

Dan_the_ironman:

men å andra sidan är det ett bra sätt att se ifall personen i fråga är vettig eller ej

Det roliga med detta var faktiskt att dom jag tyckte gav intrycket av att vara vettiga överraskade och visade sig vara minst vettiga.

Artie:

man kan inte vara för snäll

Jo, det kan man verkligen, vilket resulterar i... ja, att olika människor behandlar en på olika sätt.

Artie:

man kan vara för vek och självuppoffrande

Dom som är det brukar oftast bli behandlade på ett och samma sätt.

Du skriver fö. om två helt olika saker, allt är inte så svart och vitt som du verkar tro att det är. Att du inte är medveten om detta kan jag inte göra så mycket åt. Eller jo de e klart jag kan, orkar bara inte (just nu)[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det roliga med detta var faktiskt att dom jag tyckte gav intrycket av att vara vettiga överraskade och visade sig vara minst vettiga.

De som inte utnyttjade dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

De som inte utnyttjade dig?

Nä, jag pratar om dom som faktiskt kunde hantera förändringen jämfört med dom få som inte kunde.

Missförstod det du skrev då jag trodde att det du skrev handlade om samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jo, det kan man verkligen,

hur är man för snäll? vad gör man då?


   
SvaraCitera

jag blev elak [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är fortfarande snall men med annu mer sjalvinsikt sa jag gjort vissa forandringar (kan vara offtopic detta)


   
SvaraCitera