Aviseringar
Rensa alla

nån som hänger med?


Ämnesstartare

till Ukraina till sommaren för att kolla på Sverige i EM?


   
Citera
Ämnesstartare

Det låter dyrt och stökigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej...

Ni två samt Volvo4lajf borde åka. Och Cuzican. Kanske dansanattenlång också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det låter dyrt och stökigt

kanske dyrt men inte stökigt. sånt har man fixat idag

S3ON:

Nej...

tråk

isola:

Ni två samt Volvo4lajf borde åka. Och Cuzican. Kanske dansanattenlång också.

haha random gäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

ja

utmärkt

1 med än så länge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

utmärkt

1 med än så länge

ska ha t-shirt med rätt färger en flagga och massa popcron.
det kommer bli helball pata!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

ska ha t-shirt med rätt färger en flagga och massa popcron.
det kommer bli helball pata!

bra det


   
SvaraCitera

Hade gärna åkt dit men vet inte hur sommaren ser ut så jag kan inte bestämma sånt nu och sen lär det vara försent. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hade gärna åkt dit men vet inte hur sommaren ser ut så jag kan inte bestämma sånt nu och sen lär det vara försent.

ja det är typ det största problemet. jag vet nu att jag har tid och råd men har ingen att åka med. farsan vill jag inte, brorsan är upptagen, vänner har inte råd eller ska jobba. därför jag gjorde tråd här [wink] i värsta fall får man åka själv [sad]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

i värsta fall får man åka själv

Själv kan du ju inte åka! Det låter ju livsfarligt! Men hittar du ingen här finns det väl alltid andra forum som är mer idrottintresserade som anordnar nåt. Kanske nånstans på svenskafans eller nåt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Själv kan du ju inte åka! Det låter ju livsfarligt! Men hittar du ingen här finns det väl alltid andra forum som är mer idrottintresserade som anordnar nåt. Kanske nånstans på svenskafans eller nåt.

haha varför farligt? inga problem om man går kläd i neutrala färger tills man hittar de andra svenskarna. jo det har jag också tänkt att kika på. känns som man borde åka nu. för VM är ju i brazil och dit vill jag inte, sen nästa EM i frankrike är ju i 2016 och det är långt. så får hoppas på det bästa [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha varför farligt? inga problem om man går kläd i neutrala färger tills man hittar de andra svenskarna.

Det kan vara läskigt att gå själv i främmande länder där de knappt kan engelska!

patrick bateman:

känns som man borde åka nu. för VM är ju i brazil och dit vill jag inte, sen nästa EM i frankrike är ju i 2016 och det är långt. så får hoppas på det bästa

Så kände jag med men tyvärr är det nog inte möjligt för mig att åka i år. Får satsa på nästa em istället om det blir intressant. Nu ska ju vm vara i en massa skumma länder i 10 år framåt så det är uteslutet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

!

Häng med dem. Du känns så trygg.


   
SvaraCitera