Aviseringar
Rensa alla

nån som hänger med?


Ämnesstartare

El Guaje:

Det kan vara läskigt att gå själv i främmande länder där de knappt kan engelska!

haha jo det har du nog rätt i men lite engelska ska de nog kunna och det kommer ju vara fullproppat med svenskar

El Guaje:

Så kände jag med men tyvärr är det nog inte möjligt för mig att åka i år. Får satsa på nästa em istället om det blir intressant. Nu ska ju vm vara i en massa skumma länder i 10 år framåt så det är uteslutet.

ja det med VM gör mig faktiskt riktigt arg, jag hatar skitfifa. först brazil och sen qatar, hur kan qatar få det liksom? borde vara i tyskland varje år. 2006 var det mest civiliserade och bäst omhandtgana VM:et nånsin. aja får bli EM kanske nu till sommaren men definitivt 2016


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller inte Ukraina på att gå i konkurs eller det kanske var någon annan öststat.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha jo det har du nog rätt i men lite engelska ska de nog kunna och det kommer ju vara fullproppat med svenskar

Ja får hoppas det inte är så illa som jag fått för mig. [bigsmile]

patrick bateman:

borde vara i tyskland varje år. 2006 var det mest civiliserade och bäst omhandtgana VM:et nånsin. aja får bli EM kanske nu till sommaren men definitivt 2016

Precis! Hoppas verkligen man får uppleva ett mästerskap där igen. [smile] England hade också varit kul tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ukraina

Ska man till Ukraina är det bara ett måste att besöka Pripyat! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Håller inte Ukraina på att gå i konkurs eller det kanske var någon annan öststat.

Grekland kanske? sen hjälper ju EM så Ukraina mår nog bra

El Guaje:

Ja får hoppas det inte är så illa som jag fått för mig.

haha ja får hoppas det. men ska nog vara lugnt. känns som det är mer säkert nu

El Guaje:

Precis! Hoppas verkligen man får uppleva ett mästerskap där igen. England hade också varit kul tror jag.

ja det var mästerligt. jo England lär göra det lika bra men i England finns ju ett problem. folket. de bara super och slåss. fast drömmen är ju att det kommer nåt hit som typ Sverige och Norge kan ta hand om tillsammans. vill minnas att vi ansökte om EM 2016 med flera länder men att frankrike vann

S3ON:

Ska man till Ukraina är det bara ett måste att besöka Pripyat!

haha vad är det?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jo England lär göra det lika bra men i England finns ju ett problem. folket. de bara super och slåss.

Haha sant och med tanke på att det troligtvis inte skulle gå bra för laget skulle de nog bara bli ännu värre.

patrick bateman:

fast drömmen är ju att det kommer nåt hit som typ Sverige och Norge kan ta hand om tillsammans.

Det kommer nog hända nån gång under vår livstid iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Haha sant och med tanke på att det troligtvis inte skulle gå bra för laget skulle de nog bara bli ännu värre.

haha precis! då skulle allt bara gå åt helvete

El Guaje:

Det kommer nog hända nån gång under vår livstid iaf.

haha ja det får vi hoppas iaf


   
SvaraCitera
zIGGE

Jag åker dit men inte fan med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste fan åka med camp sweden nångång, verkar helt grymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e-sport är mkt coolare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vad är det?

skojar du? [zzz]

Säger Chernobyl dig något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

skojar du?

Säger Chernobyl dig något?

haha det är här är en fotbollstråd. vem tänker på sånt?

ja det säger mig nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån som hänger med till brazil? Det finns skitsnygga tjejer därrrr [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja det säger mig nåt

Visst lockar det att någon gång i livet besöka spökstaden så länge den finns kvar? Är la bara en tidsfråga innan dom river alla hus, parishjulet osv.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Nån som hänger med till brazil? Det finns skitsnygga tjejer därrrr

inte så. Europa har mycket finare tjejer än brazil

S3ON:

Visst lockar det att någon gång i livet besöka spökstaden så länge den finns kvar? Är la bara en tidsfråga innan dom river alla hus, parishjulet osv..

njaee. är det inte fortf farligt där? visst är det coolt men jag vet inte riktigt


   
SvaraCitera