Aviseringar
Rensa alla

Nån som har provat LSD?


reben

JensAndreas:

Varför är du det?

pga dum i huvet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

pga dum i huvet 

Nej för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde alla var rädda för sig själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JensAndreas:

Har du provat på riktigt?

ja. vadådå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lysergic acid diethylamide

så fin namn


   
SvaraCitera
Mooze

Nietz:
lysergic acid diethylamide

så fin namn

"acid" asså känner några som håller på med ls'b' ist vet inte om den är sämre eller bättre. Men dom verkar ju vara rätt på lästa om hur det fungerar och är inte helt bakom flötet. Dock är Det ju syra som skadar hjärnan på ett eller annat sätt. Finns vissa som har fastnat i röster och grejer efter starka, Lsd kanske är en av dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooze:

"acid" asså känner några som håller på med ls'b' ist vet inte om den är sämre eller bättre. Men dom verkar ju vara rätt på lästa om hur det fungerar och är inte helt bakom flötet. Dock är Det ju syra som skadar hjärnan på ett eller annat sätt. Finns vissa som har fastnat i röster och grejer efter starka, Lsd kanske är en av dom?

nej, LSD fräter inte på hjärnan. om jag minns rätt är det inte ens speiellt surt (att molekylen innehåller en strutur som är en syra betyder inte att den totalt sett är det) och en normal dos är ungefär en tiotusendels gram.


   
SvaraCitera

Vill prova LSD Dream Emulator, Anyone?=D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mooze: "acid" asså känner några som håller på med ls'b' ist vet inte om den är sämre eller bättre. Men dom verkar ju vara rätt på lästa om hur det fungerar och är inte helt bakom flötet. Dock är Det ju syra som skadar hjärnan på ett eller annat sätt. Finns vissa som har fastnat i röster och grejer efter starka, Lsd kanske är en av dom?

jag förstår inte vad du pratar om. testa lsd så ska du se att du öppnar dörrar du inte trodde fanns. börja lågt och arbeta dig uppåt. puss!


   
SvaraCitera
Mooze

Nietz:

jag förstår inte vad du pratar om. testa lsd så ska du se att du öppnar dörrar du inte trodde fanns. börja lågt och arbeta dig uppåt. puss!

Citerade fel o.O Skulle skriva till OP ^^


   
SvaraCitera
Draug

intressanta grejer måste jag säga, såg färgspektrum och prismor jag inte trodde var möjligt att se i denna värld. Tyvärr är det nog inte något som vem som helst ska stoppa i sig. Kan tänka mig att LSD inte alls är särskilt roligt att snetrippa på :S Världen blir ganska grå efteråt också också kändes som att alla färger i världen hade uppslukats av en enda stor gråskala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer inte ihåg hur det var


   
SvaraCitera
Draug

Mooze: ls'b'

lsb är enligt mig en sämre version gjort för att imitera lsd. Djupseendet bli helt fuckat,  man ser lite färger och skrattar som fan, men av min erfarenhet inte lika bra som originalet.


   
SvaraCitera