Aviseringar
Rensa alla

Nån som har testat denna?


Ämnesstartare

Ö​gonskuggpenngrej

och vet nån om den är enkel och bra etc eller bör jag köra på vanlig skugga
är ny på detta område
har precis upptäckt mina ögon [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Har ej testat, men blev sugen! Verkar som en bra grej. [smile]


   
SvaraCitera

skkrrrääääääääpppp annu en ny pryl som är bara skräp! Dom kommer med nya INNOVATIVA saker jämt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag provat den. Med lite träning sotar du snyggt med vilken skugga som helst. Kolla nån tutorial på yt annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

blev sugen!

minns att jag hörde av någon på radio att det enda riktiga var att sota med en kallnad tändsticka, men det låter ju inte direkt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett superenkelt nytt verktyg som skuggar och definerar dina ögon och ger dig säsongens sexiga blick.

Låter läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är fö inte så svårt sota med vanlig ögonskugga, men tycker du att denna är värd. Köpköpköp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte kollat upp vad den kostar heller [crazy] är den snordyr jämfört med vanlig ögonskugga kör jag ju på vanlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser svårt ut. Tänker mig att det blir ett svart streck som man sen ska lyckas smeta ut så det blir jämt... [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver en bra eyeliner/kajal. Vad hette den du rekommenderade och är den dyr? Har en tendens att få kliande ögon av många sorter. [sad]

malber:


   
SvaraCitera

Macktorsken:

skkrrrääääääääpppp annu en ny pryl som är bara skräp! Dom kommer med nya INNOVATIVA saker jämt...

tss, t. ex ögonpennar man ej behöver vässa utan bara skruvar ut är 1 sjukt bra uppfinning [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

skkrrrääääääääpppp annu en ny pryl som är bara skräp! Dom kommer med nya INNOVATIVA saker jämt...

kul med nya saker!

trubdruider:

Tror jag provat den.

minns du om den var lätt eller svår eller bra eller dålig? [cute]

lazertits:

Ett superenkelt nytt verktyg som skuggar och definerar dina ögon och ger dig säsongens sexiga blick.

Låter läskigt.

vill vara läskig [crazy]

nubbie:

Tänker mig att det blir ett svart streck som man sen ska lyckas smeta ut så det blir jämt..

tänker lite så med, men det ser bra ut på bilden (varför skulle det inte, heh) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade några recensioner och tydligen är den dålig pga kletig och lägger sig i vecken efter 30 min [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tss, t. ex ögonpennar man ej behöver vässa utan bara skruvar ut är 1 sjukt bra uppfinning

Det kommer ny saker jämt, bara för att man ska köpa mer skit [cry]

Min vän har tatuerat in eyeliner (heter det så?) runt ögonen [crazy]

enhimmelskdrog:

kul med nya saker!

Inte dessa saker. [cry]


   
SvaraCitera