Aviseringar
Rensa alla

Nån som testat vitamin B5 mot finnar?


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft problem med finnar direkt, men lite fet hy med små finnar som dyker upp då och då. Jag har provat B75 i två veckor, och jag märker redan en förbättring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nu ätit clearly gone i en vecka och märker stor skillnad!!

To be continued... [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kiminator:

Köp inte pulvret bara, det är fan helt jävla oätligt.

Jag köpte kapslarna.. pulvret lät äckligt [chocked]


   
SvaraCitera

Min flickvän använder pulvret. I början höll hon på att spy av det men sen vande hon sig även om det var äckligt ändå. Hon är inne på sin tredje burk nu o hon äter zinktabletter med och det har hjälpt, även om det tog längre tid än förväntat...


   
SvaraCitera

det är för dyrt för mig[sad]


   
SvaraCitera

Jag har lyckats bli av med mina finnar tack vare http://www.pantotensyra.se det är samma
produkt fast bara att namnet pantotensyra istället för vitamin b5..

Jaja..ville bara dela med mig av mina erfarenheter. Tänk dock på att det kan ta 3 månader innan man får fullständigt resultat.


   
SvaraCitera

cocodrilo:

http://www.vitaminb5.se/

Jag åt det innan. Inte för hade jag hade något vidare mkt finnar men jag har inte fått en enda sedan jag började äta det, true story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött att höra att det funkat så bra för så många!!

Blir nästan sur på alla läkare man träffat som ordinerat massa skräpsalvor som inte hjälpt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliiss:

haha inte allvarliga, men lite mildare då eller?

xD


   
SvaraCitera

vet inte om den gör mirakel men det det funkar iaf(Y)
tänk på att få i de proteiner när du käkar de för B5 bränner fort fett och proteiner xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste på sidan att kapslarna endast räckte i 20 dagar. Alltså måste man köpa en ny burk efter 20 dagar? eller har jag missuppfattat?


   
SvaraCitera

Jag har testat den sorten, och den funkar ganska bra faktiskt, men det tar tid så du måste ha tålamod. För övrigt så är vitamin b5 bra mot hår, hud och naglar! Värt att testa tycker jag och lycka till!:D


   
SvaraCitera

Finns det nagot livsmedel som ar rikt pa B5 naturligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martinao:

Finns det nagot livsmedel som ar rikt pa B5 naturligt?

Inte i den dos som behövs för resultat.


   
SvaraCitera

Det finns ren vitamin B5 på hälsokostbutiken. Bra mycket billigare än detta.


   
SvaraCitera