Aviseringar
Rensa alla

nån som vill spela lol med mäj?[blush]


Tyrael

Nintendos BFF:

har det kommit ut? trodde det bara fanns som sluten beta fortf?

Ja? Inte svårt att skaffa invite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Ja? Inte svårt att skaffa invite

men vill inte börja lära mig ett helt nytt spel nu när jag precis lärt mig detta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

neeee fu

tror jag prickade rätt ;@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har svårt att spela såna spel för jag är en sån noob.
Alla andra spel men inte såna, det är alldeles för pinsamt [blush]


   
SvaraCitera
Tyrael

Nintendos BFF:

men vill inte börja lära mig ett helt nytt spel nu när jag precis lärt mig detta[blush]

Nub. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha har märkt att alltid när jag spelar som annie är det massa killar som försöker vara jättesnälla mot mig o sen adda mig[blush] de tror nog att jag är tjej[blush]

Zapzap:

Har svårt att spela såna spel för jag är en sån noob.
Alla andra spel men inte såna, det är alldeles för pinsamt

haha är också noob :$ men då får man ju bara spela mot andra noobs typ, så det är ok. plus du är ju tjej alla kommer ba ragga på dig[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men då får man ju bara spela mot andra noobs typ, så det är ok. plus du är ju tjej alla kommer ba ragga på dig[cute]

Meh hur hittar man andra? Går det ens inne i spelet? Det finns väl inte så att man kan välja? [blush]
Haha men åh!! Jag gillar inte det där och för mig är det inte så.. folk blir irriterade på mig ändå [blush]

Och sen blir jag arg på mig själv för jag vet hur dålig jag är och vilka fel jag gör. Så om inte någon annan blir arg på mig, blir jag det.. och då är allt förstört för då är mitt humör på minus [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

Meh hur hittar man andra? Går det ens inne i spelet? Det finns väl inte så att man kan välja?

näää man blir ihopparad automatiskt med andra som är ungefär lika bra/dåliga som en själv. så i början får man ju typ aldrig spela med massa hardcorefolk[blush] fast ah man kan ju adda folk som man spelar med eller känner på annat håll, och spela med dem[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

Och sen blir jag arg på mig själv för jag vet hur dålig jag är och vilka fel jag gör. Så om inte någon annan blir arg på mig, blir jag det.. och då är allt förstört för då är mitt humör på minus

äshdå, är också sån ibland men oftast är man duktig! och i sånnahär spel kan man typ alltid skylla på någon annan om det går dåligt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

näää man blir ihopparad automatiskt med andra som är ungefär lika bra/dåliga som en själv. så i början får man ju typ aldrig spela med massa hardcorefolk[blush]

Men så spelet känner av hur bra man är? Baserat på statistik eller? [blush] För tänk så går det asbra en match men så var det bara tur liksom.. och hade inte alls att göra med att man är bra.

Nintendos BFF:

fast ah man kan ju adda folk som man spelar med eller känner på annat håll, och spela med dem[cute]

Nej usch skulle aldrig vilja spela med folk jag känner i början, inte innan jag blivit bra [blush]

Nintendos BFF:

äshdå, är också sån ibland men oftast är man duktig! och i sånnahär spel kan man typ alltid skylla på någon annan om det går dåligt!!!

Hahaha!! Men nej, jag suger verkligen stenhårt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

Men så spelet känner av hur bra man är? Baserat på statistik eller?

aaaah precis alla har en dold ranking på hur bra man är[cute] och så har man ju en lvl osv. så ah när man är noob får man ba spela mot andra noobs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hela tiden sakt att jag ska orka prova men alldrig blitt av.

Avskyr spel där repetetiv apm är en del av gameplayn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DavidKron:

Har hela tiden sakt att jag ska orka prova men alldrig blitt av.

mmmh så tänkte jag med jättelände, sen provade jag, och tyckte att det var lite tråkigt, men nu är jag fast ändå[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mmmh så tänkte jag med jättelände, sen provade jag, och tyckte att det var lite tråkigt, men nu är jag fast ändå

Är ju inte bra om det är tråkigt och du är fast ändå. Sånna spel ska man inte spela [no-no]


   
SvaraCitera