Aviseringar
Rensa alla

nån stöter på din partner


Ämnesstartare

Skulle skrattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Blir du arg på den som stöter på din partner då?

Ja, om den personen vet med sig att han är upptagen.
Spelar ingen roll om jag känner personen eller ej.

Postorderhoran:

Blir du arg på din partner om din partner låter denne hålla på (men självklart inte "går med")?

Jamen självklart. Han ska be henne att lämna honom (oss) ifred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Blir du arg på den som stöter på din partner då?

bara om jag vet att den vet att han har gf

Postorderhoran:

Blir du arg på din partner om din partner låter denne hålla på (men självklart inte "går med")?

nej, eller det beror väl på humör osv :PpPPPp


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Blir du arg på den som stöter på din partner då?

Om personen visste att min pojkvän var upptagen skulle jag bli arg.

Postorderhoran:

Blir du arg på din partner om din partner låter denne hålla på (men självklart inte "går med")?

Ja, om han skulle låta tjejen hålla på att säga sådär skulle jag bli arg för att han inte sa åt tjejen att sluta. Annars skulle det ju verka som att han inte hade något emot att tjejen sa så.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

"min kompis" och jag diskuterade detta. Vi kom inte fram till nåt.

Ska börja med att säga att jag har väldigt svårt för att bli arg i allmänhet. Skulle snackat med båda på mitt härligt behagliga sätt och lämnat dom åt varandra om de vill ha varandra. Om min tjej inte vill ha honom så skulle jag bett honom hitta nån annan o önska honom lycka till. Tror inte han skulle försöka mer efter det men om han gör det kanske han kan lyckas få mig lite milt irriterad.

En tjej som inte står fast vid dig är ändå inte värd mig, så det skulle inte vara nån förlust. Vem bryr sig om hon drar? Men det här var ju helt teoretiskt, skulle jag haft ett förhållande skulle jag tycka det var helt okej att min tjej höll på med andra om hon ville sålänge jag är den bästa och främsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Annars skulle det ju verka som att han inte hade något emot att tjejen sa så.

måste han ha nåt emot det då? Nån tjej vill ha sex med honom, okej. Det är ju inget otroget med det sålänge inte han säger oc menar "vill ligga med dig med" eller?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

måste han ha nåt emot det då? Nån tjej vill ha sex med honom, okej. Det är ju inget otroget med det sålänge inte han säger oc menar "vill ligga med dig med" eller?

Nej men jag tycker inte heller det är okej om han tillåter personen att hålla på så. För om man inte säger till så fortsätter ju den att hålla på. Är man upptagen tycker jag inte man ska tillåta det och jag är ganska säker på att min pojkvän tycker samma som mig. Tycker det är konstigt om man "gillar" när folk säger så om man är upptagen, då tycker man bara om att ha uppmärksamhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Tycker det är konstigt om man "gillar" när folk säger så om man är upptagen, då tycker man bara om att ha uppmärksamhet.

vadå bara. Det är ju inte äckligt att vara uppskattad av andra människor bara för man har en partner. Men det är väl olika för alla.


   
SvaraCitera

Äh, skulle nog mest tycka att det var ganska underhållande.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

vadå bara. Det är ju inte äckligt att vara uppskattad av andra människor bara för man har en partner. Men det är väl olika för alla.

Förstår vad du menar. Jag talar dock efter egna erfarenheter. Har en kompis som har pojkvän som är väldigt sådär, att hon gillar att få uppmärksamhet av andra killar (trots att det tydligt syns att de är ute efter mer än vänskap), men trots det säger hon aldrig åt dem utan hon gillar att ha uppmärksamheten på sig (t.ex. pratar flörtigt med varandra, ständigt kramas osv). Sen när killarna tillslut berättar sina känslor för henne så kommer hon till oss (hennes kompisar) och undrar vad hon har gjort för fel för att killen har "missuppfattat henne". [n]


   
SvaraCitera