Aviseringar
Rensa alla

Nathalie Portman


Ending Jon:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[zzz] Nybörjare inom film ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jävlar vilken fanboy du var, hon är inte ens en av våran tids största skådisar, men hon är bra och ser bra ut och jag hade ej bangat.


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

MMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Tyvärr så förstörs allt av det faktum att hon är jude...

Oh snap. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Amidala alltså, säg det då [no-no]

just precis.. kommer aldrig ihåg hennes namn 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

harru inte sett star wars filmerna? :O

Hon var inte ens född då de spelades in. Star Wars är en trilogi och inget annat. De senare filmerna kan suga min kuk och är inte värda att nämnas i en mening utan kritiserande svordomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Hon var inte ens född då de spelades in. Star Wars är en trilogi och inget annat. De senare filmerna kan suga min kuk och är inte värda att nämnas i en mening utan kritiserande svordomar.

haha 😀 hon spelade ju amidala på de sista filmerna o dem är bra.. men de tre första är bättre.. men har nog dock missat att se en av dem [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

haha 😀 hon spelade ju amidala på de sista filmerna o dem är bra.. men de tre första är bättre.. men har nog dock missat att se en av dem

Vet. Men jag hatar dem så jävla hårt. De kom på tok försent, och känns mest som ett sätt att håva in mer cash för George Lucas. Jag avskyr dessutom när filmer görs i en så knullad ordning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

och känns mest som ett sätt att håva in mer cash för George Lucas.

nooooooo shit [zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Jag avskyr dessutom när filmer görs i en så *dålig* ordning.

där kan jag hålla med dig.. det slutar ju där allt börjar.. men iof är det ändå ett intressant sätt att se på film/läsa böcker, på det sättet tycker jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

där kan jag hålla med dig.. det slutar ju där allt börjar.. men iof är det ändå ett intressant sätt att se på film/läsa böcker, på det sättet tycker jag 🙂

Det är en smaksak. Det jag stör mig mest på är att de sägs vara planerade från första början, redan då när första Star Wars - filmen skrevs. Om det nu vore så, varför skulle han göra dem sist och efter så lång tid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Annat (Du röstade på detta alternativ)

Unexpected:

vet ej vem hon är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Om det nu vore så, varför skulle han göra dem sist och efter så lång tid?

fattades cash (A) ring lucas o kolla kanske? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

fattades cash (A) ring lucas o kolla kanske?

Haha. Det känns aningen läskigt, speciellt om South Parks skildring av honom stämmer överens med hans riktiga jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

speciellt om South Parks skildring av honom stämmer överens med hans riktiga jag.

har inte kolalt så mkt på SP, men de brukar överdriva iaf vet jag 😉


   
SvaraCitera