Aviseringar
Rensa alla

NATIONELLA PROVEN muntligt


Ämnesstartare

ska ha mitt muntliga prov på onsdag, har ingen aning om vad jag ska skriva om. Någon som har gjort det och kanske kan ge mig lite insperation?? behöver verkligen hjälp


   
Citera
Ämnesetiketter

Omnipotens:

ska ha mitt muntliga prov på onsdag, har ingen aning om vad jag ska skriva om.

va?

till att börja med vilket ämne?


   
SvaraCitera

FUUUUUUUUUUUUUUUUUSK osv


   
SvaraCitera

Du ska skriva i ett muntligt prov? Om det är svenska är du körd insperation...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste ju skriva ner det jag ska prata om, lite svårt att minnas allt. Men tänkte mest om det var någon som redan gjort det, för fattar typ inte ens vad man ska göra... men ni verkar ju mest vara tykna


   
SvaraCitera
Issen

Pröva free writing... skriv de första som kommer... och de kan likagärna vara "Här sitter jag och vetifan vad jag ska prata om på de muntliga nationella proven på onsdag och jag har ont i huvudet och känner mig galet stressad, kanske hjälper det att sova en stund eller fortsätta skriva om whatever... najs det är typ vår ute, det är trevligt när det inte är så purket kallt och grått, och man kan faktiskt gå till redigeringssalarna utan att vada genom en halvmeter snö och man kan gå till matsalen utan att halka och gå till konsum utan att åka skidor ner för en is och lerbacke på bara skorna...."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo sant.. men ska typ skriva om relationer. och så ska man välja två texter eller två bilder eller en av varje. Och minst en ska vara ifrån häftet vi fått. och så ska man prata om bilderna och om relationer.. funderar typ att prata om relationer till folk vi inte känner, folk på bussar, folk på denna tråden typ så.. men känns som om att det kommer bli såååå ointressant att lyssna på..


   
SvaraCitera
Tyrael

karleksproblem:

svenska

karleksproblem:

insperation

i c wat u did ther


   
SvaraCitera

Tyrael:

i c wat u did ther

[crazy]


   
SvaraCitera

om du läser instruktionerna så lär du fatta
fattar inte hur alla kan ha så svårt att förstå vad man ska göra [shake]


   
SvaraCitera