Aviseringar
Rensa alla

NationellaProvetEngelskaA2009


Ämnesstartare

Hej, imorgon har alla 1:or skrivfliga delan av nationella proven i EngA.
Om något vet vad ämnet är eller vad muntliga delen handlar om, kommer att få frågorna till hörförståelsen till EngA eller sista tema uppgiften till MaB eller MatteA.

Om du vet skicka mig ett pm!


   
Citera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Om du vet skicka mig ett pm!

man ska inte fuska [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

man ska inte fuska

Är det fusk att förbereda sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Är det fusk att förbereda sig?

Är det meningen att man ska få uppgifterna/texterna/ämnet innan själva provet så får man tillgång till det av läraren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

Är det meningen att man ska få uppgifterna/texterna/ämnet innan själva provet så får man tillgång till det av läraren?

Lararen har ju redan sagt vad tema är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Lararen har ju redan sagt vad tema är...

Varför vill du då att någon ska det till dig på PM? [confused]


   
SvaraCitera

Fusk är inte tillåtet flicka lilla [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

Om något vet vad ämnet är

mahadNr2:

Om du vet skicka mig ett pm!

mahadNr2:

Lararen har ju redan sagt vad tema är...

Hmm, okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

npgon som vet eller som jag vet har typ halva sveriga haft muntliga, skicka pm så får ni skriftliga till imorn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

npgon som vet eller som jag vet har typ halva sveriga haft muntliga, skicka pm så får ni skriftliga till imorn!

men du. gå dit, gör så gott du kan och få rätt betyg. det är liksom lite det som är grejen med nationella prov [zzz]


   
SvaraCitera

_sofi:

gå dit, gör så gott du kan och få rätt betyg. det är liksom lite det som är grejen med nationella prov [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

men du. gå dit, gör så gott du kan och få rätt betyg. det är liksom lite det som är grejen med NATIONELLA prov

brosan e du avundsjuk eller jag har redan fått tag på skrivtliga och har version ett på muntliga och komemr få tag på version ett också, så stick bre!!


   
SvaraCitera

_sofi:

men du. gå dit, gör så gott du kan och få rätt betyg. det är liksom lite det som är grejen med nationella prov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mahadNr2:

brosan e du avundsjuk eller jag har redan fått tag på skrivtliga och har version ett på muntliga och komemr få tag på version ett också, så stick bre!!

haha, dagens.
hell no, jag är inte avundsjuk. jag är klar med gymnasiet :') (och gjorde mina nationella prov utan att fuska)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

haha, dagens.

kk men vrf bryr du dig så mkt om det om det inte angår dig?


   
SvaraCitera