Aviseringar
Rensa alla

Natten jag blev vampyr...


Ämnesstartare

Hade precis tagit examen och fått jobb på ett medelstort svenskt företag. Efter några månader i jobbet fick jag äntligen mitt första utlandsuppdrag, skulle åka till Bukarest och ha ett möte med ett kundföretag. De hade klagamål på något produkt och det blev såklart den nya killen som fick ta skiten, men jag såg fram emot det ändå - skulle ju få åka utomlands.

...

Efter att ha spenderat hela eftermiddagen att försöka förklara att de missuppfattat hur man skulle använda produkten fick jag äntligen gå, imorgon ska vi fortsätta men ikväll ska jag ta en promenad i Bukarest. Det är en vacker stad, men det börjar bli mörkt och det känns som någon följer efter mig. Tänker att det kanske syns att jag inte är härifrån och någon skum typ som förföljer mig, så jag bestämmer mig för att bege mig tillbaka till mitt hotell.
...
Efter en god middag i hotellresturangen så går jag och lägger mig helt utmattad på sängen med kläderna på, slår på tv... vaknar upp klockan är strax efter två, fönstret är vidöppet och tv är fortfarande på men lampan är släkt. Konstigt tänkte jag, fönstret var stängt när jag däckade i sängen och lampan har den gått sönder? Trycker på knappen och lampan tänds. Märkligt. Stänger fönstret ordentligt och stänger av tvn. Tar av mig kostymen, den ser förjävlig ut nu, så försöker lägga den fint på stolen. Släcker lampan och lägger mig i sängen i min boxers. Det är jävligt varmt så jag kastar av mig täcket inåt vägen. Somnar snart igen. Vaknar upp igen det har bara gått en halvtimme, fryser som fan och ser att fönstret är öppet igen. Täcket det ligger på golvet på andra sidan mig. Känner kalla kårar längs ryggen. Stänger fönstret igen och kryper ihop under täcket som ett litet barn.
...
Vaknar upp med ett skrik, det känns som en katt klöste mig över bröstet. Täcket är av igen. Snider som fan över bröstkorgen, tittar mig runt i rummet. Fönstret är öppet igen och så ser jag någon är i rummet, försöker skricka men det går inte. Hon, det är en hon, håller i mitt täcke och plötsligt säger hon på svenska "letar du efter het här" och kastar täcket till mig.
- "Vem är du" frågar jag
Hon mumlar något på nått konstigt språk inte är det rumänska iaf. Plötsligt står hon brevid mig och har ansiktet tät intill mitt. Förstod inte hur det gick till tittade ju på henne och hörde inte att hon rörde sig heller. Hon öppnar munnen och slickar mig på halsen. Då plötsligt kommer jag på det, har hört att det finns en tradition att jävlas riktigt ordentligt med nyanställda någon gång det första halvåret på firman. Det måste vara därför hon kan svenska för att hon är svensk. Och det ska väl vara en vampyr hon föreställer, det är ju trots allt bulgarien.
- "Jättekul" säger jag "nu kommer de andra säkert skratta jätte mycket".
Hon ger mig en örfil och vrålar till.
- "Du tror inte att jag är på riktigt förstår jag" säger hon och sliter tag i min hand. Hon öppnar munnen och jag ser hennes huggtänder, eftersom jag tror att de är på låsas får jag en chock när jag känner hur de tränger djupt in i mitt min hand. Hon tar tag i min blödande hand och börjar ivrigt slicka i sig bloder som rinner längs med handen. Börjar fundera på om detta verkligen är på riktigt trots allt.
Hon reser sig upp och slänger av sig sin långa skinrock. Under den har hon en svart korsett, en svart kort skinkjol och långa stövlar med högaklackar. Hennes hår är långt och svart, huden ser blek ut och det jag ser av ögonen ser ganska livlösa ut. De har lyckats bra och hon är jävligt sexig därtill hinner jag tänka innan hon hoppar upp i sängen så tyst så att det inte är möjligt. Jag börjar förstå att hela den världsbild jag hade antagligen är fel. Hon är en vampyr på riktigt och de kan trots de naturlagar jag tagit för givet hela mitt liv. Hon sätter sig grensle på min mage och tar tag i mina händer.
Hon böjer sig fram och ger mig en lätt kyss, tänker att det är bäst att besvara den, då biter hon mig hårt i läppen. Känner hur det börjar smaka blod i munnen och hon suger lite på min läpp innan hon lyfter huvudet. Hon ska precis till att bita mig i halsen när jag ropar:
- "nej snälla"
Hon stannar upp ett tag. Jag fortsätter.
- "snälla jag gör vad som helst" säger jag.
Utan att säga ett ord hoppar hon upp och grenslar framför mitt ansikte. Hon lyfter på kjolen, jag stönar till och innan jag hinner tänka så pressar hon mitt ansikte mot sin venus. Känner hur hon pressar in sin naglar i mitt backhuvud medan hon pressar mig mot sig. Hon skrattar medan jag långsamt börjar slicka henne först på blygdläpparna och sen upp mot klitoris. Hon stönar till och jag glömmer bort hur farlig situationen är så jag känner hur min kuk börjar hårdna till. Fortsätter slicka henne, hon smakar gott men kommer på hur kallt allt känns. Hela hon verkar inte vara varmare än resten av rummet, ryser till. Hon släpper mitt huvud och jag fortsätter utforska henne med min tunga med hon stönar. Plötsligt känner jag hur hon pressar in sina sylvassa naglar i min mage. Skriker till men hon bara skrattar. Hennes hand letar sig in i mina kalsonger medan och hon greppar tag i min kuk med sin kalla hand. Ryser till och hoppas att hon inte ska klösa den också, precis som jag tänker det händer jag hur hon pressar in sina fingrar i mitt lår med sin andra hand. Utan att jag vet ordet av har hon vänt sig ovanför mitt ansikt men jag fortsätter slicka henne intensivt ändå. Känner hur jag börjar bli ordentligt hård. Hon sliter av mig mina kalsonger och börjar slicka på mitt blödande lår. Känner hur tårna rinner ner längs kinder men är fortfarande så oerhört upphetsad av det hela. Känner hennes tunga på mitt ollon och stönar till, då tar hon in en stor bit av kuken i sin mun. Känner hur som ripsar lätt med tänderna på skaften, det gör inte ont men ropar ändå ut:
- "snälla inte där"
Då slutar hon suga och biter tag i huvuden precis ovanför kuken och börjar suga i sig mitt blod där. Sedan säger hon:
- "det verkar som du rakat dig där just för att jag ska bita där, vad omtänksamt av dig"
Hon nafsar på ollonet med läpparna och säger:
- "hoppas att du njuter av detta för detta är sista gången du får njuta som människa"
Blir rädd men fortsätter ändå att slicka hennes underbara fitta. Hon stönar högt och stoppar sedan min kuk i sin mun. Det är så otroligt skönt och hon för huvudet upp och ner allt snabbare. Plötsligt slutar hon och hoppar upp och ställer sig brevid sängen.
- "Nu så" säger hon och ler.
Jag blir livrädd.
- "Snälla" säger jag och känner hur tårnarna börjar rinna nerför mina kinder.
Då hoppar hon upp och sätter sig grensle ovanför min kuk samtidigt som hon håller ett stadigt tag om mina armar. Känner hur hon pressar sin fitta ner över min pulserande kuk. Stönar till högt. Hon ler nöjt och jag ser hur lite blod runnit ner längs hennes hacka. Hon stönar högt och börjar knulla mig allt snabbare. Sedan böjer hon sig fram för att kyssa mig, blir närvös läppen som precis slutat ömma och blodsmaken är i princip borta också. Öppnar mina läppar och min våra tungorna möts. Känner hur det börjar smaka blod i munnen igen utan att det gör ont förstår inte riktigt men tänker att det säkert är mitt blod. Kysser henne tillbaka medan hon håller i mina armar hårt.
Nu börjar jag känna att jag är på väg att komma och just då skriker hon till och hennes fitta pressar mig kuk hårt. Det blir för mycket jag stönar till högt och känner hur jag tömmer mig inuti henne. Ser stjärnor som snörar och känns som jag är i himlen. Det kanske jag är tänker jag. När jag plötsligt känner hur hon biter tag i min hals och börjar suga i sig mitt blod. Det gör inte ont men jag tänker att jag måste få henne att sluta så jag sliter bort henne och kastar in henne i vägen på andra sidan rummet.
Tittar på henne förvånat medan hon reser sig upp och ler. Förstår inte sådär stark har jag aldrig varit. Hon börjar prata på det där mystiska språket som hon mumlat på för men nu förstår jag precis vad hon säger:
- "ville bara göra det som jag hade tänkt innan jag kom hit"
Förstår att hon menar att suga blod från min hals. Hon smeker sig över brösten utan på korsetten.
- "vill du följa med mig hem på en kopp te" säger hon och skrattar.
Sedan dess är jag vampyr och även hennes pojkvän.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera