Aviseringar
Rensa alla

Natti from hell


Ämnesstartare

Många av er har säkert hört om natti from hell, en brunett som säger att alla killar är kåta på henne, att hon hatar fula människor och annat. Jag tittade på kommentarerna på hennes videos och det var saker som " dö jävla fetto" bara för att man inte är spinkig och smal som en sticka tycker vissa tjejer att man är tjock. Natti är inte tjock. En annan sak också, när ni/folk kommenterar att hon är en hora och att hon ska dö är ni inte bättre själv. Visst posta hatkommentarer men detta är sanningen


   
Citera
Ämnesetiketter

eller så växer du upp och skärper till dig. det där är ju bara patetiskt.


   
SvaraCitera

okej, jag skall bättra mig


   
SvaraCitera
Paseo

Var det inte hon som nyss grät som en liten bebis och sa att hon skulle ta självmord.
Ärligt talat ber hon om att få skit, och jag tror inte att denna tråden ska kunna stoppa människor från att ge henne skit.
Däremot förstår jag inte hur folk orkar lägga energi på att gå in på en massa patetiska bloggar och håna bloggskrivaren.


   
SvaraCitera

Paseo:

Ärligt talat ber hon om att få skit, och jag tror inte att denna tråden ska kunna stoppa människor från att ge henne skit.
Däremot förstår jag inte hur folk orkar lägga energi på att gå in på en massa patetiska bloggar och håna bloggskrivaren.

+1


   
SvaraCitera

På vilket sätt hör detta hemma på UM? Jag ser inte Natti här någonstans.

Processen till att inte bli en näthatande idiot startar nog inte här. Det är FÖRÄLDRARNAS fel, inte den jävla naiva ungdomen som saknar uppfostran. Om man tänker på det? Vilka näthatar? UNGA MÄNNISKOR. Som inte bankats i dessa värderingar som kommer i hög ålder då man inser att man inte är mer än en spelbricka i samhället, där ens syfte är att inte dö - för det vore ju omoraliskt. Att bara gå ock dö sådär. Vem ska ta hand om din lägenhet när du är död, va? Vem fixar med mäklare? Vem säljer dina möbler?

Jävla idiot, då måste ju tänka på vad som händer OM du tar livet av dig. Vår uppgift är att härda ut, även om vi dör på kuppen.


   
SvaraCitera

vem är det?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vem är det?

+1

Det är en +1 kväll ikväll.


   
SvaraCitera

Jag känner mig upplyst.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Jag känner mig upplyst.


   
SvaraCitera

relaterat


   
SvaraCitera

isola:

eller så växer du upp och skärper till dig. det där är ju bara patetiskt.

Jaha oj. jag fattade det som att detta var en tråduppmaning till att skriva sådant på hennes blogg.
måste börja läsa hela trådar ist för brottsstycken.
tihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah, nej, det är ju fel att säger sånna saker. Ville framföra att dom som kommenterar elaka saker te.x hora och fetto till henne är inte bättre själv när dom gör så. 😉


   
SvaraCitera