Aviseringar
Rensa alla

Nattligt belsut


Ämnesstartare

passaro:

GÖR BARA DET JAG SÄGER OKEJ

Kan göra så att det kommer rött ur din näsa istället om du beordrar mig sådär [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var är herrarnas motivering?

wlesfjipsgrgrhhtg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tur att detta ej är ett bröllop med egenskrivna löften

gogogogog ni andra


   
SvaraCitera

Turkost. För att man kan läsa det som turk + ost.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Turkost. För att man kan läsa det som turk + ost.

det har jag aldrig tänk på faktiskt! en sådan tankenöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

Detta kanske?

höhö. fint!


   
SvaraCitera

isola:

det har jag aldrig tänk på faktiskt! en sådan tankenöt

Bara en av världens alla gömda skatter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

naglar

Lite osäker på hur du brukar måla naglarna, men bäst är väl att matcha vad du ska ha på dig?

Menar, du matchar väl nagellack med kläder? ELLÅR?

Sååå... kanske om vi utgår från vilka kläder du kan tänkas ha på dig i morgon (t ex, stil, färg, etc). Du kanske liksom inte ska ha på dig babyrosa naglar om du ska till ett kontor. Vad vet jag...

Svart är annars alltid bra. Men det är för att jag gilalr svart på alla ställen det tänkas kan. Det är först nu i jul mina släktningar prackade på mig färgad inredning i vardagsrummet. Har röda dukar där. Och eh, en röd ljusstake? Men annars, black and white [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Menar, du matchar väl nagellack med kläder? ELLÅR?

Ne brukar ej. Blir jobbigt att byta nagellackfärg varje dag. Men brukar ej klä mig i så starka färger, eller ah ibland. Men mest rätt mörka. Rött och mörkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blir jobbigt att byta nagellackfärg varje dag

Jo, men jag fick för mig att detta var en ganska speciell tillställning i och med din nattliga nagellacksångest. Tänkte att du kanske skulle på jobbintervju (första dan på ny skola?), fest, släktmiddag, sånt typ...? Och då brukar man klä upp sig (lite iaf) och då kanske man kan matcha?

Men någon diskret färg vore nog bäst emd tanke på hur du vanligtvis går klädd då. Mörkblått, som nån sa här, vore ett rätt udda, men diskret, val. Poäng till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

nagellacksångest. Tänkte att du kanske skulle på jobbintervju (första dan på ny skola?), fest, släktmiddag, sånt typ...? Och då brukar man klä upp sig (lite iaf) och då kanske man kan matcha?

Ne ska inte träffa någon jag inte träffat förut. Möjligen kanske springer jag på en snygg man men den vill jag ändå inte ha längre.
Ah mörkblått är bra!
Men nu är jag på tok för trött för att måla [sad]
Får kanske hinna imorgon på morgonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men nu är jag på tok för trött för att måla

Så går det. Och du vill nog inte riskera kladda ner sängen med nagellack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Så går det. Och du vill nog inte riskera kladda ner sängen med nagellack...

Nej det är en dålig idé. Men mitt överkast är mörkrött så mörkrött kanske skulle ha passat. Fast har mörkrött på fossingarna iof. Har aldrig gillat att matcha färgerna på fossingnaglarna och fingernaglarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såvida du inte har en given utstyrsel som du vill matcha med är det ju en god idé att använda sig av svart eller något metalliskt, som inte riskerar att skära sig mot något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Mörkblått för det ger en fin vintrig känsla och färgen matchar även till den vita snön.

vaaa
vilka färger finns det som inte "matchar" vitt?


   
SvaraCitera