Aviseringar
Rensa alla

Natur eller Teknik på gymnasiet?


Ämnesstartare

JustAnotherSoul:

Hade exakt samma problem MEN, i min inriktning så kommer jag att läsa biologi vilket leder till att jag får behörighet till nästan allt.
+ NV
Läser mer Kemi.
Läser mer biologi.- NV
Jag tycker att det är väldigt tävlingsinriktat med betyg och sånt, nu är det inte så på alla skolor men på min.+ TKJag tycker att det är roligare ämnen (du får t.ex. läsa cad, bild och sådant)+ att man får paketet med matte och fysik om man väljer till det.Det är mer chill stämning.-Man kan läsa väldigt mycket poäng om man ska välja allt (har valt till fysik 2, ma4 och ev. ma5)

vadå " - man kan läsa läsa väldigt mycket poäng om man ska välja allt (har valt till fysik 2, ma4 och ev. ma5)??? 


   
SvaraCitera

Max 3 varav 1 ser bra ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Max 3 varav 1 ser bra ut

hahah okeeej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast om jag ska gå teknik är det på en stor skola så det lär finnas tjejer i andra linjer


   
SvaraCitera

Självklart. Kan säkert vara bra utan tjejer i klassen  


   
SvaraCitera

Inget som distraherar en med sina vackra dinglande ben under biologiföreläsningen... 


   
SvaraCitera

Förlåt. Bestämde själv att du var heterosexuell  


   
SvaraCitera

luddelinden:

vadå " - man kan läsa läsa väldigt mycket poäng om man ska välja allt (har valt till fysik 2, ma4 och ev. ma5)??? 

asså varje kurs du väljer innehåller x antal poäng. Om man ska ta studenten måste man minst ha läst 2500 poäng. Jag läser 2900 poäng, vilket motsvarar 400 extra skoltimmar.


   
SvaraCitera