Aviseringar
Rensa alla

Natur på Hvitfeldtska


Ämnesstartare

Gosiiie:

Hvitfeldtska var mitt andra.

[sad]

Gosiiie:

Polhem var mitt förstahandsval

Går inte många i Polhem upp i vikt med tanke på att man får äta i restaurang? [crazy]


   
SvaraCitera

Syaoran:

Går inte många i Polhem upp i vikt med tanke på att man får äta i restaurang? [crazy]

Haha jag vet la inte? Jag ska iaf käka i polhems bamba.

Vill du att jag ska gå i hvitfeldtska eller [surprised][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gosiiie:

Vill du att jag ska gå i hvitfeldtska eller [surprised][blush]

aa [wink]


   
SvaraCitera

Syaoran:

Varför tycker ingen om Taranger?

Du märker om du har oturen att träffa henne. Hon är den mest irriterande läraren på hela skolan, och tyvärr så var hon en av våra studiehandledare.

Det finns ingen lärare på hela skolan som tjatar så mycket om hur viktigt det är att ha socialkompetens, vilket hon själv ironiskt nog totalt saknar. Det går inte riktigt att beskriva henne, men man märker snabbt att man inte tycker om henne om man träffar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nithon:

Det finns ingen lärare på hela skolan som tjatar så mycket om hur viktigt det är att ha socialkompetens, vilket hon själv ironiskt nog totalt saknar. Det går inte riktigt att beskriva henne, men man märker snabbt att man inte tycker om henne om man träffar henne.

[sad]

Vem är den bästa läraren då? Malmberg räknas inte [crazy]


   
SvaraCitera

Syaoran:

Vem är den bästa läraren då? Malmberg räknas inte

Det är en svår fråga då jag inte har träffat alla lärare, men jag måste nog säga Kaj Finnström. Han är riktigt skön, den bästa Svenskläraren jag har träffat. De flesta lärarna är bra, men det finns några som är riktigt dåliga. Tydligen så finns det en körkortsteorilärare som hela tiden drar en massa dåliga skämt om döda hamstrar, och sen så hade jag en religionslärare som var från Danmark, och pratade ett helt eget språk som ingen förstår (det var nån slags konstig blandning mellan Danska och Svenska) och det gick inte läsa vad hon skrev på tavlan. Sen så har vi ju även gymnastikläraren Pia Björklund. Var glad om du aldrig behöver ha henne.

Ett tips är att hålla dig borta från Tyskalärarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nithon:

Tydligen så finns det en körkortsteorilärare som hela tiden drar en massa dåliga skämt om döda hamstrar,

[chocked]

Nithon:

och sen så hade jag en religionslärare som var från Danmark, och pratade ett helt eget språk som ingen förstår (det var nån slags konstig blandning mellan Danska och Svenska) och det gick inte läsa vad hon skrev på tavlan.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Nithon:

Sen så har vi ju även gymnastikläraren Pia Björklund. Var glad om du aldrig behöver ha henne.

Om hon är så dålig som du säger så är jag glad att jag inte behöver ha henne [crazy]

Nithon:

Ett tips är att hålla dig borta från Tyskalärarna.

Varför det? Pratar dom tyska hela tiden elr är dom bara väldigt jobbiga?


   
SvaraCitera

Syaoran:

Varför det? Pratar dom tyska hela tiden elr är dom bara väldigt jobbiga?

Den jag hade kunde knappt tyska och hade alzheimers, eller något liknande, för vi kunde ha samma lektion tre veckor i sträck. Den andra som jag känner till tyckte tydligen om att skälla på eleverna, väldigt mycket, och ställde VÄLDIGT höga krav på dem. Jag har pratat med honom en gång, jag hade en fråga om tysk grammatik jag ville få svar på. Han skällde ut mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nithon:

Den jag hade kunde knappt tyska och hade alzheimers, eller något liknande, för vi kunde ha samma lektion tre veckor i sträck.

[crazy]

Nithon:

Den andra som jag känner till tyckte tydligen om att skälla på eleverna, väldigt mycket, och ställde VÄLDIGT höga krav på dem.

[surprised]

Nithon:

Jag har pratat med honom en gång, jag hade en fråga om tysk grammatik jag ville få svar på. Han skällde ut mig.

[chocked]

På en sån stor skola så måste det väl nog finnas några konstiga lärare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Syaoran:

Jag ska börja där

Ska du gå natur där då? [crazy]


   
SvaraCitera

Gosiiie:

En kille som heter Roham ska börja där [wink]

En tjej ska börja där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frankiex:

Ska du gå natur där då? [crazy]

aa, ska du?

0rrfar:

En tjej ska börja där!

vad heter hon?


   
SvaraCitera

Syaoran:

vad heter hon?

Jenny


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0rrfar:

Jenny

Jag känner kanske henne. Vilken skola gick hon i?


   
SvaraCitera

Syaoran:

Jag känner kanske henne. Vilken skola gick hon i?

En i västra Göteborg tror jag, kanske Frölunda...


   
SvaraCitera