Aviseringar
Rensa alla

Navel & Penis


Ämnesstartare

Om ni rör er i naveln, känner ni också det i penisen? Det låter helt sjukt, men det kan sticka till i min penis om jag rör lite i naveln.

Skojar verkligen inte, ska det vara så? Verkar skumt. Gillar inte att pilla mig i naveln därför.


   
Citera
Ämnesetiketter

ja, det händer mig dagligen


   
SvaraCitera

ja det är så jag brukar runka[blush]


   
SvaraCitera

Ja, känner det i fittan. På riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja, känner det i fittan. På riktigt.

Så jag är inte ensam alltså. Känns skönt. För det är faktiskt jävligt obehaglig känsla.


   
SvaraCitera

Min pappa börjar nysa om han kliar sig i örat, kan vara lite samma sak.


   
SvaraCitera

Axo_:

Så jag är inte ensam alltså. Känns skönt. För det är faktiskt jävligt obehaglig känsla.

Ja, det typ ilar. Hatar det.


   
SvaraCitera

Dude, you be fucked up


   
SvaraCitera

Axo_:

Om ni rör er i naveln, känner ni också det i penisen?

Jag känner likadant fast i "livmorderområdet", hah! Ingen har tidigare fattat vad jag försöker säga när jag förklarar det. DET ÄR SICK!
Världens äckligaste känsla!


   
SvaraCitera

Som en liten, liten avdomning? Lite småelektrifierat sådär.


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Semi:

Min pappa börjar nysa om han kliar sig i örat, kan vara lite samma sak.

Axo_:

Om ni rör er i naveln, känner ni också det i penisen? Det låter helt sjukt, men det kan sticka till i min penis om jag rör lite i naveln

HAHAHAH! Sånt där är så sjukt! Jag blir kissnödig när jag kliar mig på svanskotan? Hur sjukt är inte det då???
Och min pojkvän har en jobbarkompis som kräks om han petar i örat med en topps! Hahahha jag kanske är lättroad men sånna här saker är så konstigt roliga!


   
SvaraCitera

stereo total:

Ja, känner det i fittan. På riktigt.

Fingerprints:

Jag blir kissnödig när jag kliar mig på svanskotan?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Och min pojkvän har en jobbarkompis som kräks om han petar i örat med en topps!

Han petar för långt in


   
SvaraCitera

isola:

Han petar för långt in

Antagligen, men han gör det verkligen varje gång tydligen. Men han är ganska skum den här snubben. Han och min pojkvän hade bara stått och snackat på jobbet och så hade han tagit fram en tops och börjat gräva i örat, några sekunder senare spydde han i papperskorgen för att sedan ställa sig och låtsas som ingenting. "EEh, är det bra med dig eller?" "jadå, det där brukar hända. ingen fara med mig"


   
SvaraCitera