Aviseringar
Rensa alla

navel piercing


Ämnesstartare

hej
jag tog hål i naveln ca 1 månad sen har läst mycket om att piercingen stöts ut och att man får äckliga ärr och allt sånt vilket jag inte visste om innan är det verkligen så ofta att en piercing i naveln stöts ut [confused] eller är det bara massa strunt prat? vilka eftrvårdsprodukter är bra att andvända ? och om huden runt piercingen är torr kan man då smörja in med något ? och med vad ?

images.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Hej!
Jag är piercad i naveln och jag har inga problem med min piercing ett år efter att jag gjode det.
Det är väl klart att man får ett litet ärr om man låter hålet växa igen


   
SvaraCitera

Ibland händer det att en piercing stöts bort och det finns inget man kan göra åt saken. Om du märker att den gör det - ta ut den så slipper du ett stort ärr.
Men det är inget att oroa sig för. Jag har aldrig varit med om det, ingen jag känner heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för svaren känner mig bättre nu har värkligen velat pierca mig länge så nu när jag fick det hoppas jag att den stannar vart den är [bigsmile]


   
SvaraCitera

det är relativt vanligt att navelpiercingar stöts ut.


   
SvaraCitera

mm navel r 1 sån piercing som lätt kan stötas ut, d r nästan som 1 surface piercing.

d du ska göra r att vara jäääävligt försiktig med att inte stöta till den, och sen tvätta den å såå meee.


   
SvaraCitera