Aviseringar
Rensa alla

naveltatuering.


Ämnesstartare

Innan du tar en tatuering ska du fundera riktigt jäävla noga, om du verkligen vill ha en, dom flesta tatuerar sig för ett speciellt minne, eller en händelse, inte bara för skoj skull, om du gör det för skoj skull är det fan meningslöst, då kan du likaväl måla ellernåt.
Jag har en sol runt min navel och under solen står det sara, för min lillasyster gick bort för 1 år sen.
Så tänk noga 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag har en egendesignad tatuering på bröstet med två svalor och ett hjärta med en krona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde du citerade något enda tills jag läst klart inlägget, eh.

Kursiv text i hela inlägg är förvirrande :*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha!

Men det är lungt, ska tatuera en Phoenix fågel på mig. För när jag var liten så ramlade jag från en gunghäst och spräckte tungan, och eftersom Phoenix fåglar har tungor så ska den påminna mig om att den hemska tiden är över.


   
SvaraCitera
Hando

soetnows:

om du gör det för skoj skull är det fan meningslöst

Ehh, wopps [blush]


   
SvaraCitera
Hando

soetnows:

Jag har en sol runt min navel och under solen står det sara, för min lillasyster gick bort för 1 år sen

Btw, fin gest [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Haha!

hahah stackarn [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soetnows:

hahah stackarn [crazy]

Om du inte fattade så är jag inte seriös och tycker det är löjligt med alla som tycker att man måste ha en orsak till att göra en tatuering. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Haha!

jag var ironisk [tard]
Men klart man ska ha en anledning, om den inte har nån betydelse så kommer du ångra dig vid 30 års åldern, och tänka vafan du gjorde en tiger på baken, men om ditt första husdjur var en tiger och den dog, då ångrar man sej inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ågrade min efter några månader, laserbehandling är dyrt och fruktansvärt smärtsamt, jag kommer iaf tänka till riktigt noga och inte "bara göra" mer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soetnows:

jag var ironisk [tard]
Men klart man ska ha en anledning, om den inte har nån betydelse så kommer du ångra dig vid 30 års åldern, och tänka vafan du gjorde en tiger på baken, men om ditt första husdjur var en tiger och den dog, då ångrar man sej inte.

Nej det är inte klart. Antar att du kollar lite mycket på Miami ink, för där förespråkar dom indirekt att man SKA ha en anledning. Men de flesta anledningar är lika dåliga som den jag skrev där uppe.

Vad har din navel sol för anledning tex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Haha!

Tror du verkligen att Miami Ink, talar om för mej vilka åsikter jag ska ha eller?. hon var alltid den som spred glädje, och hon var familjens solstråle 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soetnows:

Men klart man ska ha en anledning, om den inte har nån betydelse så kommer du ångra dig vid 30 års åldern, och tänka vafan du gjorde en tiger på baken, men om ditt första husdjur var en tiger och den dog, då ångrar man sej inte.

Den där delen fick mig att garva. Ett av dom sämsta argument jag någonsin hört i en diskussion, congratz [party]


   
SvaraCitera

jag har ritat en stjärna på min hand
riktigt cardcore tatoo


   
SvaraCitera

Jag tatuerade "kuk" på ryska på benet, gissa vad det symboliserar.

Sug på den.


   
SvaraCitera