Aviseringar
Rensa alla

nazist familj


Ämnesstartare

Miljötalibanen:

långt ifrån alla skulle jag vilja säga. Det kommer med som en del av värdegrunden vi växer upp med hos många. om jag fått en krona för alla dom gånger jag hört att man ska hata moderaterna..

kommer du ihåg den där tråden för några månader sen när du skrev att du lärde ut dina åsikter till någon unge? jag minns den, nämligen. den tråden där trådskaparens småsyskon sa rasistiska saker, och trådskaparen uttryckte oro för detta. minns du den tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

lärde du dig att hata dem?

Svår fråga. alla i omgivningen gjorde ju det så jag skulle tro det. men vid den åldern har man inget sinne för politik så ja, lite svårt att säga som sagt.

Leijonsparf:

kommer du ihåg den där tråden för några månader sen när du skrev att du lärde ut dina åsikter till någon unge? jag minns den, nämligen. den tråden där trådskaparens småsyskon sa rasistiska saker, och trådskaparen uttryckte oro för detta. minns du den tråden?

Ja jag minns den tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Ja jag minns den tråden.

rimmar inte så väl med:

Miljötalibanen:

otäckt att pracka på barn sina åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte det är värre än att pracka på barn sin religion eller egentligen vilka åsikter som helst. Hade föräldrarna varit kommunister och prackat på barnen sina kommuniståsikter så hade ingen brytt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

rimmar inte så väl med:

Tror inte du riktigt läste vad jag skrev i den tråden i sådana fall. Folk ville gärna tolka det som det, bara för att det var mig det gällde. Här är tråden så du kan läsa allt själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äckligt. Fel av dem att tvinga barnen in i nazistsamhället. Dem är ändå egna personer och bör få skapa sig sina egna åsikter.


   
SvaraCitera

Tycker som Chibibbis avatar [surprised][confused][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Tror inte du riktigt läste vad jag skrev i den tråden i sådana fall. Folk ville gärna tolka det som det, bara för att det var mig det gällde. Här är tråden så du kan läsa allt själv.

låt oss repetera.

IdaX:

De senaste månaderna har min lillebror som är 8 år och går i en klass där han är en av få blonda i princip sagt en del rasistiska saker som vi i familjen verkligen inte gillar när han säger.

Lethuc:

Skön unge. Även lärt ett par småungar ett och annat på senare tid. Men det är naturligtvis problematiskt med ett sådant beteende då han kan råka illa ut när fel sorters människor överhör vad han säger.

tolkning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är helt idiotiskt att virra om att man inte ska tvinga på barn värderingar och åsikter. Vad fan tror ni att uppfostran går ut på, egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

A

[cry][cry]
mamman verkar dock gå att påverka, pappan bör de göra sig av med å det snabbaste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

pappan bör de göra sig av med

döda? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker det är helt idiotiskt att virra om att man inte ska tvinga på barn värderingar och åsikter. Vad fan tror ni att uppfostran går ut på, egentligen?

+ mkt av d egenskaper vi har kan vi tacka våra kära föräldrar för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka slödder det finns alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

tolkning?

på andra sidan kan man läsa följande.

Att jag i samma sekund fördömer det beteendet borde klargöra ganska snabbt kan jag tycka att det inte var något nämnvärt att haka upp sig på, annars blir det en motsägelse. Men om någon fortfarande tvivlar, så kan jag dementera att det inte var några större saker det rörde sig om. Jag prackar inte på småbarn mina åsikter, dom kommer få lära sig den tuffa verkligheten tids nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkar ju vara en trevlig liten nasse familj[rolleyes]


   
SvaraCitera