Aviseringar
Rensa alla

nedslagen, helvetes jävla sommar...


Ämnesstartare

jag och en tjej var på g precis innan sommaren började. hon gillade mig, jag gillade henne, men sen gick allt åt helvete... Vi sågs inte på hela sommaren på grund av resor och stuff, och det var väldigt stelt alltihop när hon kom tillbaka. Förra helgen vart det fest, och vi kysstes ett par gånger. Vi snackade nu tidigare idag via telefon, och hon sa att hon gillar mig, fast bara som vän.

hur gör man för att läka det som betytt allt de senaste månaderna? har under samma veva varit väldigt skoltrött och tappat intresset för det mesta, hon var det enda jag hade att hoppas på...


   
Citera

Du får väl fråga henne, svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

Vi snackade nu tidigare idag via telefon, och hon sa att hon gillar mig, fast bara som vän.

Lulz!

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menade inte så, menade att komma över det, ska snacka med henne en gång till, men mest för att reda ut saker och ting...


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst, jag är deprimerad här, ingen som har nåt riktigt svar?


   
SvaraCitera

det är bara att man up och gå vidare, tänk inte på henne, sysselsätt dig med annat typ fixa punka på cykeln eller utsmycka din lokala skolinstitution med lite sprayfärg, whatever, bara du inte sitter och tänker osv, leder aldrig till nåt bra [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är det enda jag har tänk på de senaste 4 månaderna... lite svårt och bara hux flux släppa alltihop


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

hon är det enda jag har tänk på de senaste 4 månaderna... lite svårt och bara hux flux släppa alltihop

Vad hade du annars tänkt att göra? [chocked]


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

hur gör man för att läka det som betytt allt de senaste månaderna? har under samma veva varit väldigt skoltrött och tappat intresset för det mesta, hon var det enda jag hade att hoppas på...

Prata med henne och få svar på alla dina frågor.
Sysselsätt dig med massa annat.
Tänk bara på allt negativt som kommit utav relationen och lär dig hata istället för att sakna.


   
SvaraCitera

Trodde du hade blivit bokstavligt talat nerslagen.


   
SvaraCitera

alkohol löser dina problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har inte kommit ut något negativt av relationen, det är det som är grejen. jag är säker på att vi hade passat bra ihop, och hon vill gärna fortsätta läta känna mig, fast bara som vän... känns jättekonstigt :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär samma sak hände med en kille jag träffade, fast han sa att han inte visste hur man gjorde med tjejer. Precis som om tjejer var nått slags ufo :/


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

det har inte kommit ut något negativt av relationen, det är det som är grejen. jag är säker på att vi hade passat bra ihop, och hon vill gärna fortsätta läta känna mig, fast bara som vän... känns jättekonstigt :'/

Det finns alltid snyggare/bättre tjejer.

NEXT!


   
SvaraCitera