Aviseringar
Rensa alla

nedslagen, helvetes jävla sommar...


Fender_meddle94:

det har inte kommit ut något negativt av relationen, det är det som är grejen. jag är säker på att vi hade passat bra ihop, och hon vill gärna fortsätta läta känna mig, fast bara som vän... känns jättekonstigt :'/

Det finns alltid snyggare/bättre tjejer.

NEXT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöka göra något på fritiden, typ träna eller så. Så man får annat att tänka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fender_meddle94:

hur gör man för att läka det som betytt allt de senaste månaderna? har under samma veva varit väldigt skoltrött och tappat intresset för det mesta, hon var det enda jag hade att hoppas på...

When you get breaked down, You come back stronger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du glömma henne eller försöka få hennes intresse tillbaka?
Om du vill få henne intresserad igen så hade i alla fall jag gjort följande:

Eftersom hon bara vill vara "vän" så hade jag först gjort mig otillgänglig för henne och sett till så vi inte kan prata/chatta/smsa i stort sett inte alls längre. Ligg lågt helt enkelt.
När det har gått ett par månader utan kontakt och "jag gillar dig som vän" inte är lika aktuellt längre är det dags att ta upp kontakten igen.

Då hade jag skrivit nåt roligt till henne, utan att visa intresse då.
Verkar hon glad och pratglad så hade jag försökt att ge mig på en oskyldigt flörtig kommentar. Hon har ju trotts allt gillat mig en gång i tiden.
Nappar hon på den så är det lugnt att fortsätta. Det gäller att få hennes gamla känslor och intresse som hon hade en gång i tiden att återvända.

Med tanke på att man väntade så länge så rann även vänskapen ut i sanden lite. Vilket inte gör något, eftersom du inte vill vara hennes vän utan något mer. Så efter det är det bara att börja om på nytt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för din kommentar kråååkan, ett par problem dock... Denna tjejen är bästa vän med min närmsta väns tjej, och vi lär ses lite då och då hur man än gör det. Samtidigt har jag insett att jag gillar henne mer och mer jumer tid som går, lär sluta med att jag säger nåt riktigt klumpigt till henne på fyllan nån gång xD

Samtidigt får jag så blandade responser från alla håll, ända tills hon sa att hon endast ville vara vän har alla pushat mig och sagt att hon är på, och det är alltså folk som snackar me henne dagligen... Grejen är den att vissa fortsätter att återkomma med kommentarer som "hon är bara osäker, fortsätt köra" fortfarande, samtidigt som hon själv har släppt kontakten ganska mycket jämfört med innan 😛

men ska nog göra lite som du föreslår i alla fall, försöka att inte bry mig så mycket om henne, börja om på nytt och få henne att komma till mig i stället ;D


   
SvaraCitera

Låter som om vad du behöver är vinter.


   
SvaraCitera

Fender_meddle94:

hon sa att hon gillar mig, fast bara som vän.

Det kommer du antagligen få höra flera gånger, bara bita ihop


   
SvaraCitera