Aviseringar
Rensa alla

nedstämd pga kille


Ämnesstartare

kanske låter konstigt men jag kan bli jätteledsen om en kille jag gillar inte ringer eller hör av sig på en dag. En kille jag håller på med rinde inte eller skrev till mig på 2 dagar och jag började troa tt han inte gillade mig. som att han inte bryr sig om mig.

Det är jobbigt eftersom jag blir ledsen för minsta lilla.. går detta att träna bort eller något?

bara bekräftelsekåt eller normalt? okej, hade inte räknat med seriösa svar men....


   
Citera
Ämnesetiketter

Men jösses amalia hehe.


   
SvaraCitera

Gud vad jag hatar sådant hos tjejer. Ibland vill man vara ifred. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Gud vad jag hatar sådant hos tjejer. Ibland vill man vara ifred. Så enkelt är det.

kan tänka mig det.. men jag har fortfarande problemet :p
i-landsproblem..


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag är sådär när jag har ångest och så, men inte vanligtvis. det är jättejobbig ju, sluta med det[mad] ingen kommer orka med dig och du kommer inte orka själv. försök tänka realistiskt osv.


   
SvaraCitera

shithappens_:

bara bekräftelsekåt eller normalt? okej, hade inte räknat med seriösa svar men....

Det händer, det händer men men, vad ska man göra? Det går över.

Känner precis samma sak för en person just nu, men jag vet att det inte är något att bli ledsen över.


   
SvaraCitera

Äh sånt går o träna bort.. Bara att inse att du är ung, du behöver inte bara en person i ditt liv, så varför hänga upp dig på en enda snubbe när du kan ha 5 andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tänka mig att det beror på att du så gärna vill att han ska gilla dig, att du tror att du själv har gjort nått fel om han inte ringer. Om han ringer så hade det varit ett bevis på att "allt har gått bra idag". Inget har hänt som borde få han att tycka mindre om dig än förut. Men har han däremot inte ringt, så känns det som nått har gått på tok.

Men ja, bara funderar, ungefär så jag själv hade tänkt om jag hade känt så tror jag. Eller så som jag brukar, när jag tycker jag borde få respons, men det uteblir.


   
SvaraCitera

shithappens_:

Det är jobbigt eftersom jag blir ledsen för minsta lilla.. går detta att träna bort eller något?

svar ja, jag har tränat bort det totalt. har lärt mig att killar är svin och att man inte behöver ägna tankar åt dem, vill de mig nått så ringer de. de som tofflar nu, inte tvärtom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

ingen kommer orka med dig och du kommer inte orka själv. försök tänka realistiskt osv.

jo jag ska ge det ett försök. och så blir jag verkligen avundsjuk lätt.. jag låter då inte som någon drömtjej haha

Violine:

Det händer, det händer men men, vad ska man göra? Det går över.

bra, är skitjobbigt både för han och mig..

Ickegodkänd:

Äh sånt går o träna bort.. Bara att inse att du är ung, du behöver inte bara en person i ditt liv, så varför hänga upp dig på en enda snubbe när du kan ha 5 andra?

ingen aning, göra bara det. men klart ligger de något i vad du säger

H0lgeR:

"allt har gått bra idag".

ja så kan det ju kanske vara, eller så inte. kanske olika eftersom de lika gärna kan tänka: äh hon är så jobbig, orkar inte snacka med henne idag.

lilasmet:

vill de mig nått så ringer de. de som tofflar nu, inte tvärtom

hahah 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ringa dig om en dag


   
SvaraCitera

Varför tro att han inte gillar eller bryr sig?konfrontera och fråga d istället,lättaste sättet,fast kanske inte md va en kille man träffa igår typ kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan säga så här, om jag var intresserad av en tjej så skulle jag INTE vilja ringa varenda jäkla dag och avlägga rapport och snacka


   
SvaraCitera
time
 time

Nevon:

Ibland vill man vara ifred. Så enkelt är det.

Herr TommyTyckerOmMi(g)mmi har rätt.
Plus att du lär ju snarare skrämma bort killen om du är helt jättepå. Värsta HALLÅ HALLÅ HALLÅ VAR ÄR DU VARFÖR HÖR DU INTE AV DIG. Jag hade flytt fältet direkt. Om jag var kille alltså. Nu är jag ju tjej och vet hur det där känns. Men det gäller att kunna lägga band på sig själv bara! [no-no]


   
SvaraCitera