Aviseringar
Rensa alla

Need for speed:monst wanted


Ämnesstartare

hej,jag har klatar burger king utmaningen på xbox 360 och nu vill jag sätta på junkman delarna som man får,jag vill använda dom i carer mode och jag är på black list 6 för tillfället om det hjälper.snälla berätta hur jag gör!?det är inte det samma som på andra konsoler så ni vet
tack på för hand.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

http://www.skolverket.se/sb/d/389#paragraphAnchor3

vad menar du?att jag är en invandare??skulle inte tro det!är så mycket svensk man kan bli[y]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

vad menar du?att jag är en invandare??

Nej. Bara att du skriver sämre än de flesta flyktingar som varit i Sverige i mer än tre veckor. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej. Bara att du skriver sämre än de flesta flyktingar som varit i Sverige i mer än tre veckor.

tack då[sad]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

tack då[sad]

Det var så lite så. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det var så lite så.

shit the same,kan du hjälpa mig eller inte?[tard]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

shit the same,kan du hjälpa mig eller inte?[tard]

Med din svenska? Troligtvis. Dock kostar mina tjänster 150kr/h, plus en startavgift på 300 kronor. Vi kan sköta lektionerna över internet, eller så kan du ta dig hem till mig. Prata med dina föräldrar och be dem maila mig, så kan vi ordna ett möte där vi tillsammans lägger upp en lektionsplan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Med din svenska? Troligtvis. Dock kostar mina tjänster 150kr/h, plus en startavgift på 300 kronor. Vi kan sköta lektionerna över internet, eller så kan du ta dig hem till mig. Prata med dina föräldrar och be dem maila mig, så kan vi ordna ett möte där vi tillsammans lägger upp en lektionsplan.

men spelet,behöver dig som lärare,det räker gott med min svenska lärarina i skolan[y]vill ändå inte ha dig som lärare[tired]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

behöver dig som lärare

Så bra då. [smile] Hör av dig när du pratat med mor och far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så bra då. Hör av dig när du pratat med mor och far.

behöver inte extra hjälp med stavning,men kanske ska lära mig att skriva långamt så att jag inte missar hela ord...[crazy]
det ska stå "behöver inte dig som lärare"[y]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

behöver inte extra hjälp med stavning

wallin94:

långamt

wallin94:

räker

wallin94:

svenska lärarina

wallin94:

invandare

wallin94:

klatar

wallin94:

burger king utmaningen

wallin94:

junkman delarna

wallin94:

carer

wallin94:

det samma

wallin94:

för hand

Sen är inte stavning allt. Du får inte glömma grammatiken. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Sen är inte stavning allt. Du får inte glömma grammatiken.

shit the same,det är ju på internet och inte på nåt jävla prov


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

shit the same,det är ju på internet och inte på nåt jävla prov

Precis den inställning som gör att du förr eller senare får ett kasst jobb, en ful fru, korkade barn och ett hedersmedlemskap i SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Precis den inställning som gör att du förr eller senare får ett kasst jobb, en ful fru, korkade barn och ett hedersmedlemskap i SD.

Och hur har det gått för dig då?


   
SvaraCitera