Aviseringar
Rensa alla

Need for speed spel som innehåller polisjakt?


sftd:

Säger du det?

Joserru.

lemuu:

njaa börjar väl sluta med det men de finns iaf 🙂

Köpte 5 ps2 spel så sent som i förra veckan. Konsollen har varit en av de absolut mest framgångsrika och har inte alls utgått ur produktion, varken själva hårdvaran eller utvecklandet av mjukvara till den [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Köpte 5 ps2 spel så sent som i förra veckan. Konsollen har varit en av de absolut mest framgångsrika och har inte alls utgått ur produktion, varken själva hårdvaran eller utvecklandet av mjukvara till den

Jag har inte sett spelföretagen göra ps2 spel på flera år. [shake]


   
SvaraCitera

sftd:

Jag har inte sett spelföretagen göra ps2 spel på flera år.

Bara för att du ej sett innebär det väl inte att det är så? [surprised]
De jag köpte var förvisso inte nya titlar, men de var nyproducerade. Känner inte till några större företag som utvecklar till konsollen, men många mindre gör det säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

De jag köpte var förvisso inte nya titlar, men de var nyproducerade. Känner inte till några större företag som utvecklar till konsollen, men många mindre gör det säkert.

Där ser man.


   
SvaraCitera

lemuu:

funderar på vilket som är skönast o spela, carbon eller undercover, hört att fler tyckt om carbon bara..

Jag har själv Need for speed Undeground, Most wanted, Carbon, Prostreet och Undercover till Play Station 2. Undercover är det senaste som kommit om jag inte minns fel. Om du är ute efter polisjakterna så innehåller alla det förut Prostreet. Most wanted är helt klart det roligaste enligt mig! De flesta av spelen finns att köpa på Cdon och Ginza, så dem är inte så svåra att få tag i. [smile]


   
SvaraCitera

Nian3:

Most wanted är helt klart det roligaste enligt mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

funderar på vilket som är skönast o spela, carbon eller undercover, hört att fler tyckt om carbon bara..

I carbon är det natt hela tiden.. [sad]


   
SvaraCitera

Carbon är det sista bra Nfs spelet IMO ;p


   
SvaraCitera