Aviseringar
Rensa alla

NEEEEEEJ! 🙁


Ämnesstartare

Pånitus:

Ja, men om alla avsnitt är uppdelade och möjligtvis inte nerpackade kan man kolla på de som redan är klara. Det var ju bara 7.5% som saknades.

Torrent teknig tar inte bitarna i ordning, Det kan vara ett avsnitt i mitten som är färdigt medans det första saknar 10%.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pånitus:

Ja, men om alla avsnitt är uppdelade och möjligtvis inte nerpackade kan man kolla på de som redan är klara. Det var ju bara 7.5% som saknades.

Torrent teknik tar inte bitarna i ordning, Det kan vara ett avsnitt i mitten som är färdigt medans det första saknar 10%.


   
SvaraCitera

Heybo:

Nej, avsnitt 12 från första säsongen...

Aha, men då hade det väl vart smartare att tanka hela första säsongen som en torrent? Är väl ingen som seedar lösa avsnitt som är så gamla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

Aha, men då hade det väl vart smartare att tanka hela första säsongen som en torrent? Är väl ingen som seedar lösa avsnitt som är så gamla.

Typ... 2 [rolleyes]
Men jag kände för att kolla om hela skiten eftersom jag inte har kollat på det sen... vet inte när.


   
SvaraCitera

Heybo:

Men jag kände för att kolla om hela skiten eftersom jag inte har kollat på det sen... vet inte när.

Ja, du skulle ju laddat ner hela säsongen som en torrent då ju! Är alltid så man gör när hela säsonger finns, så mycket smidigare. Annars blire bara sådär, så blir man ledsen.


   
SvaraCitera
JuicyQ

jag beklagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heybo:

Har helt stannat, ingen som seedar...

ja kan seeda dig, om du förstår va ja menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EH, "Ladda ner upphovsrätts skyddat material är olagligt"

Tråd låst? [surprised]


   
SvaraCitera