Aviseringar
Rensa alla

Negativ pojkvän, stora problem!!!


Ämnesstartare

Jag är tillsammans med en kille som är rätt nedstämd väldigt ofta, och det går ut över mig. Allt vi gör tillsammans beror på om han kan, känner för det mm. Och det är ofta han inte kan för han ska plugga eller så, men det slutar ALLTID med att han sitter och spelar sina spel ist. Vet inte hur många gånger han har sagt att han ska komma, men sen precis innan smsar att han inte kan/känner för det...

Det är svårt att förklara situationen, men jag mår inte bra av det men jag vet inte om han klarar av att jag gör slut, vad ska jag göra???

Kyss!


   
Citera
Ämnesstartare

antingen väljer du att du ska må bra eller så väljer du att stå ut med att gå och må dåligt över din situation. eller?

I sådana fall gör slut.


   
SvaraCitera

Säg till honom att du tycker att ni bara umgås på hans villkor och att han är egoistisk när han håller på och är dramatisk om huruvida han är på humör eller ej. Geesh liksom.
Alternativt visa honom att han inte kan styra med ditt liv på det viset. Dissar han dig för att sitta hemma och spela spel, hitta på något som du tycker är kul och intressant utan honom eller dissa tillbaks nån gång när ni bestämt nåt.

Det senare är egentligen inte ett alternativ jag förespråkar pga ganska barnsligt och okonstruktivt, men han håller ju själv på och fjantar sig en massa så om man vill få igenom en poäng kanske man bör tala hans språk. Dock skulle det förmodligen ta längre tid än att bara prata med honom rakt ut.

Vill han ha ett förhållande får han väl engagera sig. Vill han inte så får han ju säga det, är orättvist mot dig att du ska behöva anpassa dig en massa efter hans varanden och låtanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ändå är det svårt att lämna den dumma jäveln? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå sönder hans dator. Seriöst, gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Slå sönder hans dator. Seriöst, gör.

Det är ingen bra idé, det kommer sluta med att hon ligger på bårhuset då! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till honom att han får fingra på dig istället för tangentbordet/kontrollen[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är ingen bra idé, det kommer sluta med att hon ligger på bårhuset då! [no-no]

Tror ej. Hon får se till att vara bra förberedd. Han kommer att vara sur ett tag, men sen kommer han att inse att det var det bästa för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ung, prioritera dig själv före en sur partner.
Säg att du tycker ni bara umgås på hans villkor och ah, prata om er relation därifrån

Eller så går du den fega vägen och börjar uppföra dig precis som han gör, och när han frågar vadfan du håller på med så svarar du något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Slå sönder hans dator. Seriöst, gör.

[chocked]

Mvh datanörd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

ლ)

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[blush]

Det du just sa höll på att ta död på mitt inre [chocked] Att du ens kan komma med såna förslag [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Det du just sa höll på att ta död på mitt inre [chocked] Att du ens kan komma med såna förslag [cry]

Men ibland är det ju nödvändigt. Man vill ju inte bli utkonkurrerad av en plåtburk [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men ibland är det ju nödvändigt. Man vill ju inte bli utkonkurrerad av en plåtburk [sad]

Tjejer och datorer spelar i helt olika ligor [no-no]


   
SvaraCitera

är ej värt att vara ihop med någon som bara gör en ledsen.

vet detta med 100% säkerhet


   
SvaraCitera