Aviseringar
Rensa alla

Negativ pojkvän, stora problem!!!


ChickiBull:

Tjejer och datorer spelar i helt olika ligor

tjejer med datorer då?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Tjejer och datorer spelar i helt olika ligor [no-no]

Men man vinner ju hela serien om man demolerar motståndaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tjejer med datorer då?[blush]

Grrh [blush][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men man vinner ju hela serien om man demolerar motståndaren

Mjo iof [y] Men datorer är laglig att köpa för pengar det är inte tjejer [no-no] Så även om tjejen kastar den går det köpa en ny [no-no] Om datorn kastar ut tjejen är det kört så ni har lite underläge [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sophianea:

Det är svårt att förklara situationen, men jag mår inte bra av det men jag vet inte om han klarar av att jag gör slut, vad ska jag göra???

Illa, illa...

Man ska verkligen inte vara tillsammans med en person bara för att han/hon inte klarar av att man gör slut. Men såklart vill man inte vara den som får en annan människa att gå ner sig ännu mer. Jag tycker synd om er båda.

Prata med honom om du inte redan har gjort det. Var tydlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag pratat med honom om det att han måste skärpa sig om han vill ha kvar mig men det verkar inte hända nåt... Tex på min födelsedag för en vecka sen, då kom han tre timmar sent, och vi var tvungna att åka efter en timme, woho liksom :/

Åhh, det är så frustrerande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ändå är det svårt att lämna den dumma jäveln?

Ja, dessvärre...

Blivande_japan:

är ej värt att vara ihop med någon som bara gör en ledsen.

vet detta med 100% säkerhet

Mm, så känner jag med, men när jag är med honom så kan jag bara inte göra slut, det känns som jag skulle krossa honom [shake]


   
SvaraCitera

Sophianea:

Mm, så känner jag med, men när jag är med honom så kan jag bara inte göra slut, det känns som jag skulle krossa honom

tänkte som du, det lönade sig ej...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tänkte som du, det lönade sig ej...

Så du tycker att jag ska dumpa honom bara så där?


   
SvaraCitera

Sophianea:

Så du tycker att jag ska dumpa honom bara så där?

prova att prata med hnm först, men hjälper det inte så ja, då tycker jag verkligen att du ska det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

prova att prata med hnm först, men hjälper det inte så ja, då tycker jag verkligen att du ska det.

Får man fråga hur din situation var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det iaf slut mellan mig och min pojkvän! Tack för kommentarerna [smile]


   
SvaraCitera

isola:

Han kommer att vara sur ett tag, men sen kommer han att inse att det var det bästa för honom.

lol

det är en av få saker som antagligen skulle få mig att döda

obs seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sophianea:

Så du tycker att jag ska dumpa honom bara så där?

Ett förhållande är trots allt något vilket är solklart består av två parter. Eller två enheter vilket formar en enhet. För att hela enheten skall må bra måste dem båda parterna fungera i harmoni, med varandra. Kort och gott, för att du skall må bra och ni skall ha ett sunt förhållande måste han anpassa sig till dig lika så och inte enbart du till han.


   
SvaraCitera

isola:

Slå sönder hans dator. Seriöst, gör.

Vill slå sönder min brors dator.. [mad] Raderade ett av hans beroenden på datorn men det dök snabbt upp igen. [cry]


   
SvaraCitera