Aviseringar
Rensa alla

Nej. Slutdiskuterat!


Ämnesstartare

Jaha, ännu en mycket uttråkad tonåring med samma vardag varenda vareviga dag.
Kommer hem klockan 15:15 (ca) och tar en sväng me jyckis. En jakthund kanske ska nämnas att de är också, ingen gullig lite border collie eller en stor präktig golden.
Är rätt nöjd me hunden, men de e liksom lite tråkigt, va? Skulle villa ha nå ovanligt.
Chillor kanske? Har tjatat om ett husdjur läänge, men som rubriken lyder: Nej. Slutdiskuterat! Finns de nå jag kan lägga fram!? Tycker väldans massa om djur, o har sagt att jag ska göra bättre i skolan, men de bryr sej inte så mycket om det, då det går ganska bra. Har försökt med det mesta.
Men, finns det nått riktigt riiiiktigt bra tips, så gör jag gärna ett försök till![ops]


   
Citera
Ämnesetiketter

Yooh:

Finns de nå jag kan lägga fram

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acceptera att du bor hemma och inte kan bestämma


   
SvaraCitera

Ska du skaffa ett husdjur endast för att du ska bli road? Sen om 1 år när det djuret är tråkigt ska du då avliva det och skaffa ett nytt?

Jävla bitter jag låter då :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

ska du då avliva det och skaffa ett nytt?

Ja? Vad gör du då? Behåller det? Ojoj, jag måste missat nåt här![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker redan att ditt nuvarande djur är "tråkigt" om du ser djuren som leksaker kanske det är bättre att köpa en dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djur är till för att ätas punkt.


   
SvaraCitera

Acceptera att du inte får fler djur och att du har en hund. Skaffa en låtsasleksak på BR om du blir uttråkad på djuren du har efter ett år eller två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera