Aviseringar
Rensa alla

Nej till mobbare .


Ämnesstartare

Om Ni fortsätter mobba är ni sånna Idioter! Ni kan inte fortsätta förstöra liv!! De som mobbar är fåntrattar. om du mobbar nån så hatar jag dig nu och för all framtid! Du förstör liv genom att mobba!

Du kanske säger: 'du e fan BÖG' och tycker 'äsch han bryr sig inte' Men den personen gör ju det! Han kanske tänker: 'Tycker alla det? Är jag BÖG?'. En sån Komentar som 'Du e BÖG' kan leda till självmord!!!!
Du slösar LIV! Ett liv är inte nån jävla rutten skruttare ett liv är allt man har! och inget man bara går och förstör utan att bry sig!

Alla som är mobbare är de största idioter och noob man bara kan tänka sig!, de får folk att lida! kanske hela livet! De tycker de inte är värda nåt och slänger bort sitt liv och pengar på allkohol och till slut ligger de där på gatan och dör!

Om du har gjort något dumt, förstört ett liv utan att veta det, om du gett en sån komentar! Så ska du säga FÖRLÅT. Då kanske han får tillbaka fattningen och tänker istället: 'jag har ett liv och nån som tycker om mig ! jag ska leva tills jag dör' Seriöst det är sant! Så Snälla! Get that in your heads!

Mobbare förstör liv! innan du hört ordet av har det gått för långt !!

Image

Till och med nalle puh har stått emot. Alla kan stå emot mobbning!


   
Citera

Instämmer.

Dessutom vill jag tillägga att den genomrökta frasen "det man inte dör av, gör en starkare". Nej, herre Gud. Den största myten någonsin, och den som väljer att tro på det har inte upplevt dem dagar som kvävt en under ens barndom.

Annars kan man glädja sig över inskränkta typer som mått bra hela livet och är naiva nog att tro på det. Nåväl, mot mobbning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

Du e BÖG' kan leda till självmord!!!!

Ingen begår självmord för att man är bög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie:

jag ska leva tills jag dör'

Det ska alla göra [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeeeeee yoo go gööööörl!!

eller vad ska man säga. Ptja, mobbning är väl inte så bra. Men orka se allting i svart eller vitt. Vi är alla offer för omständigheter, mobbare som mobbad, mördare som mördad, våldtäktsoffer som förövare. aa! Fast så klart bra att bryta trenden, alltid bra om alla mår bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var en i min klass som var mobbad av ett gäng, idag "är" mobboffret nazist så hans liv har nog gått rätt utför tack vare mobbningen. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Stod i metro igår om en 21 åring som dödade sin gammla mobbare från lågstadiet/mellanstadiet under en klass fest dem hade, som 21åringen arrangerat. [ops]


   
SvaraCitera

Timekiller:

Starkt gjort av honom. Han visar att han är villig att bli stark.

Ohja, det sjukaste var att liket hittades 3 dagar efter han mördat honom, och han mördade honom på en balkong [ops]


   
SvaraCitera

aspie:

Mobbare förstör liv! innan du hört ordet av har det gått för långt !!

[love] När jag blir stor ska jag sätta upp affischer på alla skolor där det står:

"Hur kan du leva med dig själv, Mobbardjävul!"

Eller ja.. det kanske är lite hårt..

Nej, faan heller! Jag är sur nu [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl ofta så att mobbare också mår dåligt? Det är däremot mobbare som ska ha hjälp, mer än de som blir mobbade tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekvation:

Det är väl ofta så att mobbare också mår dåligt? Det är däremot mobbare som ska ha hjälp, mer än de som blir mobbade tycker jag.

Varför MER? Det är klart att de ofta mår dåligt, men deras beteende är åtminstonde inte försvarbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Varför MER? Det är klart att de ofta mår dåligt, men deras beteende är åtminstonde inte försvarbart.

Man pratar ofta mer om mobbade, läser mer om mobbade men man läser inget om mobbade vad jag vet. Men mer hjälp kanske var lite fel skrivit men jag tycker i alla fall att man borde prata mer om mobbare än om mobbade.


   
SvaraCitera

bra sagt. Önskar fler tänkte som du och jag.


   
SvaraCitera

Mobbare suck my balls, suck my balls...
Brothers and sisters, hear my call... let's unite and mash their balls to ashes!
MOBBARE RAUSE!
Vote Persistent for president! Because you're worth it!
® Persistent.

Min kampanj mot mobbing.
Lite väl mycket propaganda kanske, jag vet. Men ibland krävs det hårda tag för att människor skall förstå läget. [cute]

Skämt och sido, bra skrivet dude! Det är sådana som du som gör vår värld till en ljusare plats i allt elände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie [love]


   
SvaraCitera