Aviseringar
Rensa alla

Nej till mobbare .


Ämnesstartare

Wow, tror hela världen kommer sluta mobba nu bara för att de inte vill bli hatade av aspie, bra jobbat, fint att du stoppade mobbingen.

Varför inte agera lite på riktigt mot mobbing istället för att sitta på internet och leka duktig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är med i friends och arbetar aktivt emot mobbing.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller okej, nej det gör jag inte, gick med i friends för att de bjussar på kakor. Men är iaf emot mobbing..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har mobbat... Skäms, men jag tyckte faktiskt att hon förtjänade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1999:

Jag har mobbat...

Tyst, annars kommer TS hata dig, måste vara jobbigt ju, hat gör ju ont 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garm1:

Tyst, annars kommer TS hata dig, måste vara jobbigt ju, hat gör ju ont 😛

Vad är TS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1999:

Vad är TS

Den som skapat tråden, aka den som skrivit första inlägget, alltså är det aspie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Garm1:

Den som skapat tråden, aka den som skrivit första inlägget, alltså är det aspie

Jaså... Men hon är min bästis här på UM så hon hatar mig inte för en sån sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cellulosa:

Ingen begår självmord för att man är bög

hur kan du veta det?
det kan visst finnas dom som till slut tar självmord, bara för att nån kallar dom det. kan hända att dom är det, men för det ska ingen skrika "bög" efter dom. dom e väl lika mycket värda som alla andra. det är väl ingen fel på dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aspie; du e klok. det borde finnas fler som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tofflan19:

det är väl ingen fel på dom?

Nej, men eftersom man begår självmord för att man blir kallad bög så tycker man ju att det är något fel på bögar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det e inte alls därför. tänk lite sj också. jag tror att dom begår självmord för att ingen kan respektera dom som dom är. och eftersom dom andra kallar dom bög hela tiden, så kanske dom inte orkar höra mer. och så begår dom självmord. kan faktiskt va så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch ja, svaga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Ekvation: Det är väl ofta så att mobbare också mår dåligt? Det är däremot mobbare som ska ha hjälp, mer än de som blir mobbade tycker jag.

Då har du aldrig blivit mobbad själv om du säger så, du verkar ju inte fatta hur mycket psykiska problem folk kan få av mobbning, blev själv mobbad, är dömd till att ha daglig ångest i resten av mitt liv, och jag skyller på mobbningen.. Det måste ha varit det som jag tog skada av... Även fast det var flera år sedan, så finns skadan alltid där, och det kommer den alltid att göra, vare sig jag vill eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Commonplace:

Då har du aldrig blivit mobbad själv om du säger så, du verkar ju inte fatta hur mycket psykiska problem folk kan få av mobbning, blev själv mobbad, är dömd till att ha daglig ångest i resten av mitt liv, och jag skyller på mobbningen.

Jag finner inte att du har många rätt, finner dig mer vara av klent matterial, och jag har med varit mobbad, psykiskt och fysiskt under 7-8 år, finns inga spår av detta kvar längre (merän att några personer numera fattas tänder).


   
SvaraCitera