Aviseringar
Rensa alla

NEJ! till rasförbud i sverige


Ämnesstartare

http://namninsamling.se/index.php

Gå in och skriv på namninsamlingen "Nej till rasförbud i sverige"

Ett rasförbud mot "kamphundarna" har föreslagits i sverige. Jag blir ju f*n pissed off!
Det är för fan inte rasens fel att vissa störda människor tränar hunden till att bli kamphund!
Om det inte vore för en del j*vla idioter till hundägare så skulle det inte vara något problem med att ha en sån hund. Fy fan!
sprid namn insamlingen vidare! //Maggie


   
Citera
Ämnesetiketter

ok


   
SvaraCitera

Idd, är emot detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magdalenalindgren:

Det är för fan inte rasens fel att vissa störda människor tränar hunden till att bli kamphund!

Kan hålla med till viss del. Tycker att det borde vara nån form av licens för att få ha hund över huvud taget. Alldeles för många idioter som har djur.


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Alldeles för många idioter som har djur

håller 100% med dig


   
SvaraCitera

jahopp


   
SvaraCitera

Skall göra en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar.


   
SvaraCitera

Buddah:

Skall göra en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar.

Ska göra en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar mot folk som gör namninsamlingar.


   
SvaraCitera

Harlequin:

Ska göra en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar mot folk som gör namninsamlingar.

Ska göra en namninsamling mot folk som gör en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar mot folk som gör namninsamlingar.


   
SvaraCitera

stereo total:

Ska göra en namninsamling mot folk som gör en namninsamling mot folk som gör namninsamlingar mot folk som gör namninsamlingar.

Jag ska göra namninsamling mot folk


   
SvaraCitera

Tula:

Jag ska göra namninsamling mot folk

Jag stödjer detta.


   
SvaraCitera

meh är ju bara bra, tycker vi kan förbjuda stora läskiga hundar också, så det bara finns små och söta[blush] (är seriös[blush])


   
SvaraCitera

Tula:

Jag ska göra namninsamling mot folk

*skriver under*


   
SvaraCitera

Skrev under!!!


   
SvaraCitera

Tex en pistol i sig är inte direkt farlig, men i fel händer blir den farlig.
De är väl nåt sånt dom tänker med de här också. Tycker inte de är jätteologiskt. Bryr mig för lite om frågan för att skriva på.


   
SvaraCitera