Aviseringar
Rensa alla

Nekades köpa sexleksak!!!


Ämnesstartare

Hejsan alla!

Jag va igår på teknikmagasinet för att köpa mig en lösvagina att ha lite kul med.
Jag visar han som jobbar där vad jag ville ha och han sa att han skulle gå och kolla om de hade. Efter ca7 min kommer han tillbaka och kollar något på datorn och går sedan och kollar igen. Sedan tar det ca 10min innan han kommer tillbaka. Han sa då att de inte hade inne och att de skulle komma på torsdag. Men nu till det dom var konstigt, jag hade kollat deras sida och de stod att de fans i lager. Jag kom tillbaks idag och då va det en annan person som jobbade där och han gick och hämtade den jag ville på ca 20sekunder!
jag nekades alltså av den första!

Nu skulle jag vilja veta om hur ni har gjort och om ni har haft problem med att köpa?

Vill ha SERIÖSA svar.

Ps. är 15år =)


   
Citera
Ämnesetiketter

Honest mistake tror jag


   
SvaraCitera

Gått till en annan butik? Alternativt det du gjorde och väntat tills de hade varan inne.


   
SvaraCitera

Va, jag som kallade tjejer för lösvaginor Förvånad


   
SvaraCitera

#Filip_: Nu skulle jag vilja veta om hur ni har gjort och om ni har haft problem med att köpa?

Vill ha SERIÖSA svar.

Att de finns på lager behöver ju ej nödvändigtvis betyda att de finns i butik.. Teknikmagasinet har sitt huvudlager i Järfälla, produkten du önskade köpa fanns förmodligen där!


   
SvaraCitera

S3ON:

Att de finns på lager behöver ju ej nödvändigtvis betyda att de finns i butik.. Teknikmagasinet har sitt huvudlager i Järfälla, produkten du önskade köpa fanns förmodligen där!

Jakans teknikmagains har alltid haft i lager, väldigt sällan dom inte har en produkt.


   
SvaraCitera

lurifax69:

Jakans teknikmagains har alltid haft i lager, väldigt sällan dom inte har en produkt.

Har tyvärr erfarit en helt annan bild a v det där. Skiljer sig antagligen väldigt mycket mellan olika butiker. 


   
SvaraCitera

Tickstart:
Va, jag som kallade tjejer för lösvaginor Förvånad

Skärpning, Tickstart. Tjejer är inte lösvaginor utan självständiga människor med allt vad det innebär. Visa respekt, enligt forumets regler. 

/Mod 


   
SvaraCitera

#Filip_: jag nekades alltså av den första!

Inte alltid lagerstatusen är uppdaterad så känns som förhastad slutsats av dig.

#Filip_: Nu skulle jag vilja veta om hur ni har gjort och om ni har haft problem med att köpa?

Du fick köpa den så jag ser inga problem 😛


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Skärpning, Tickstart. Tjejer är inte lösvaginor utan självständiga människor med allt vad det innebär. Visa respekt, enligt forumets regler. 

/Mod 

Man lär sig nåt nytt varenda da +_+


   
SvaraCitera

#Filip_:
Hejsan alla!

Jag va igår på teknikmagasinet för att köpa mig en lösvagina att ha lite kul med.
Jag visar han som jobbar där vad jag ville ha och han sa att han skulle gå och kolla om de hade. Efter ca7 min kommer han tillbaka och kollar något på datorn och går sedan och kollar igen. Sedan tar det ca 10min innan han kommer tillbaka. Han sa då att de inte hade inne och att de skulle komma på torsdag. Men nu till det dom var konstigt, jag hade kollat deras sida och de stod att de fans i lager. Jag kom tillbaks idag och då va det en annan person som jobbade där och han gick och hämtade den jag ville på ca 20sekunder!
jag nekades alltså av den första!

Nu skulle jag vilja veta om hur ni har gjort och om ni har haft problem med att köpa?

Vill ha SERIÖSA svar.

Ps. är 15år =)

Haha modigt skrivet av dig xD


   
SvaraCitera

vincentgillarbananer:

Haha modigt skrivet av dig xD

glömde att du var anonym haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincentgillarbananer:

Haha modigt skrivet av dig xD

Haha tack! 
Nu kanske andra vågar pröva att köpa en leksak.


   
SvaraCitera

Bli inte allt fast vid den bara, finns bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Bli inte allt fast vid den bara, finns bättre.

Hehe nejdå, ska försöka att inte bli det 😉


   
SvaraCitera