Aviseringar
Rensa alla

Nekas MVG på 200p


framtidstron är död:

Ja men det är väl helt galet självklart att man måste bli godkänd på kursen för att kunna få ett betyg över huvud taget.

Alltså måste man uppfylla även dessa krav?


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Alltså måste man uppfylla även dessa krav?

Ja, men jag tror inte TS är dum i huvudet.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Ja, men jag tror inte TS är dum i huvudet.

Det vet man aldrig, man kan uppnå alla MVG-krav som du citerade utan att uppnå alla kursens mål = lägre betyg


   
SvaraCitera

ChickiBull:

man kan uppnå alla MVG-krav som du citerade utan att uppnå alla kursens mål = lägre betyg

= IG.

Ja, självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn34kym3:

ÄR DETTA FAN LAGLIGT ?!

Nej självklart har läraren begått ett brott, änmäl honom. [zzz]
Det säger väl sig självt att du inte har gjort det som krävs för att uppfylla MVG-kriterierna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Det säger väl sig självt att du inte har gjort det som krävs för att uppfylla MVG-kriterierna.

Skulle kunna vara så om det hade varit en annan lärare och jag hade kommit från 4 generationers inavel. Självklart att jag uppnått mer än ett G i kursen.

Don't be a troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn34kym3:

Skulle kunna vara så om det hade varit en annan lärare och jag hade kommit från 4 generationers inavel. Självklart att jag uppnått mer än ett G i kursen.

Don't be a troll

Jag brukade också skylla på läraren när jag inte fick rätt betyg. Gå igenom kriterierna med läraren och få en förklaring är det enda du kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

Jag brukade också skylla på läraren när jag inte fick rätt betyg. Gå igenom kriterierna med läraren och få en förklaring är det enda du kan göra.

Bara lugna ner dig, läraren är (vad jag tror) inte utbildad till lärare så jag vet en smuuuuula mer än vad han vet om gymnasiet.

ps. Han har inte gått gymnasiet


   
SvaraCitera

sn34kym3:

lära sig sin idrott på två år och därför kan man inte få MVG i kurse

Det är inte omöjligt att få MVG. Men alla lärare betygsätter olika. Din lärare är nog väldigt hård, fast att säga att det är omöjligt är idiotiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn34kym3:

Bara lugna ner dig, läraren är (vad jag tror) inte utbildad till lärare så jag vet en smuuuuula mer än vad han vet om gymnasiet.

Då är det ju bara gå igenom betygskriterierna med karln, han är väl läskunnig?


   
SvaraCitera

sn34kym3:

ps. Han har inte gått gymnasiet

Vad gör han där som lärare? Låter dumt att han inte har gått gymnasiet. Om det är sant så prata med rektorn för att bli av med denne lärare.


   
SvaraCitera

uppfyller man kriterierna för mvg ska man ha mvg.

Tycker det är skönt att få 200p genom att bara glida, är ju jättelåga kriterier på min sport iaf [blush]
skulle tycka det var jobbigt att behöva kämpa för det, ifall jag hade dum lärare som du. Finns det ingen möjlighet att han kan ha rätt och du "missbedömmer" din kapacitet?


   
SvaraCitera