Aviseringar
Rensa alla

Nekrofilporr


Ämnesstartare

Kablash__:

Minns inte, men vet att Peter Stormare och Joaquin Phoenix är med också!
Går att hitta om man söker på IMDB, men de orkar ja inte 🙁

Joaquin spelade en liten kille som golade på en massa snuffmänniskor och bodde i ett smutsigt litet rum. Har superbra minne [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Joaquin spelade en liten kille som golade på en massa snuffmänniskor och bodde i ett smutsigt litet rum. Har superbra minne

Minns du vad han hade för piercing i ansiktet då? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Minns du vad han hade för piercing i ansiktet då? [cool]

Han hade ingen? [cool]


   
SvaraCitera

tanken har aldrig slagit mig att kolla på nekrofilporr. Och då har jag surfat i över 12 år och sett all jävla skit man kan tänka sig.

Förstår inte tjusningen alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävulen:

Förstår inte tjusningen alls

Du gör inget skäl för ditt användarnamn. [sad]


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Du gör inget skäl för ditt användarnamn. [sad]

Inte du heller, har aldrig hört talas om en nekrofilhovnarr förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla på efukt eller newsfilter. Finns det så lär det finnas där. En del riktigt vidriga grejer 🙁


   
SvaraCitera

isola:

Joaquin spelade en liten kille som golade på en massa snuffmänniskor och bodde i ett smutsigt litet rum.

Filmen heter Super 8 med Nicholas Cage.

http://www.imdb.com/title/tt0134273/


   
SvaraCitera
smisk

eklit 🙁


   
SvaraCitera

Ah men det händer ju dagligen, att man får såna urges [party][tard]


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Säker på att det var äkta? [surprised]

Ganska säker på att jag har sett riktig, men jag kan ju inte vara helt säker. Har nog sett bägge. Det var bara några bilder jag såg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​Här verkar du ha något. MASSA JÄVLA VARNINGAR OM LÄNKEN!

Såg ej filmen själv men med tanke på namnet misstänker jag vad den innehåller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

MASSA JÄVLA VARNINGAR OM LÄNKEN!

Vill klicka, men ändå inte!!! Fast jag äter ketchup atm, så det vore inte helt rätt läge nu kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill klicka, men ändå inte!!! Fast jag äter ketchup atm, så det vore inte helt rätt läge nu kanske.

Jag klickade till slut ändå... Asiatiskt var det givetvis. Hoppade lite snabbt i filmen men när de tog fram en köttyxa stängde jag ner. Tillräckligt äckligt att se en död bli sexad, behöver inte se hur de styckar henne också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Jag klickade till slut ändå... Asiatiskt var det givetvis. Hoppade lite snabbt i filmen men när de tog fram en köttyxa stängde jag ner. Tillräckligt äckligt att se en död bli sexad, behöver inte se hur de styckar henne också.

Usch, tänk att det finns riktig sådan porr. Stackars människor, de ville ju bara tjäna lite pengar. [sad]


   
SvaraCitera